اخبار تکنولوژی

گوشی Moto G Play (2024) موتورولا معرفی شد

پس از عرضه موتورولا G34 5G در هند طی اوایل ماه جاری، این برند متعلق به لنوو با یک گوشی جدید از سری G بازگشته است. جدیدترین پیشنهاد گوشی Moto G Play (2024) برای بازار ایالات متحده است.

این گوشی به‌عنوان جانشین Moto G Play (2023) که در سال ۲۰۲۲ معرفی شد، عرضه می‌شود. جدیدترین گوشی موتورولا موسوم به G Play (2024) نسبت به نسخه قبلی خود دارای برخی ارتقاء است.

Moto G Play (2024) دارای یک ماژول دوربین جعبه‌ای و عقب است که کمی از پنل عقب بلند می‌شود. دومی شبیه به سری اوپو Find X5 و Reno 8 است. دکمه پاور با حسگر اثرانگشت یکپارچه شده و در بخش جانبی قرار دارد. در جلو، دستگاه دارای یک صفحه نمایش با حفره دوربین وسطن مایشگر بوده و سایز ۶.۵ اینچ داشته و وضوح HD+ و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش با حاشیه‌های ضخیم احاطه شده است. دارای نرخ رفرش ۹۰ هرتز است.

در بخش دوربین، Moto G Play (2024) دارای یک سنسور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بوده که با یک فلاش LED همراه شده است. برای یادآوری، نسخه قبلی آن دارای سیستم دوربین سه گانه عقب بود. در جلو، گوشی هوشمند دارای یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.

گوشی Moto G Play (2024) از راه رسید

گوشی Moto G Play (2024)

در بخش سخت افزاری، G Play 2024 به پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ مجهز شده و دارای رم ۴ تا ۶ گیگابایتی بوده که نظر هر فردی را جلب می‌کند. ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از طریق اسلات کارت microSD نیز وجود دارد. این دستگاه انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی می‌گیرد. از نظر نرم‌افزاری، این گوشی هوشمند از سیستم‌عامل اندروید ۱۳ برخوردار است.

Moto G Play تنها در رنگ آبی یاقوت کبود عرضه می‌شود. موتورولا این گوشی هوشمند را ۱۵۰ دلار قیمت گذاری کرده و از ۸ فوریه در ایالات متحده عرضه می‌شود.

در دیگر خبرها موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه چند گوشی هوشمند جدید از جمله Moto G24 Power، Moto G34 5G و گوشی هوشمند موتو G04 است. مورد دوم در گواهی TDRA امارات متحده عربی رویت شده است و عرضه آینده را تأیید می‌کند. با این حال، گواهی نمی‌تواند مشخصات یا ویژگی‌های آن را روشن کند.

طبق گزارش‌ها و افشای‌های قبلی، گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه Moto G04 می‌تواند با نمایشگر ۶.۵۶ اینچی LCD عرضه شود که از وضوح HD+ 1612 در ۷۲۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

این مدل در یک وب سایت خرده فروشی اروپایی رویت شد و جزئیات بیشتری در مورد مشخصات و قیمت آن فاش کرد. این لیست وجود تراشه Unisoc T606، رم ۴ گیگابایت و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را نشان می‌دهد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۰ واتی است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا