اخبار

گوشی Moto Z هر ماه به روز رسانی امنیتی اندروید دریافت می کند

طبق اعلام رسمی شرکت موتورلا گوشی های Moto Z و Moto Z Force جدیدترین به روز رسانی های امنیتی منتشر شده توسط گوگل را دریافت می کنند.
به گزارش کلیک، زمان خرید دستگاه موبایل جدید، ارائه به روز رسانی های اندروید یکی از ملاک های مهم برای انتخاب گوشی است. اگر شما به دریافت به روز رسانی ها به طور مرتب اهمیت می دهید، باید با دقت گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنید. مدتی پیش شایعه شده بود که گوشی Moto Z به روز رسانی های امنیتی اندروید را که به صورت ماهیانه توسط گوگل ارائه می شود، دریافت نمی کند، ولی ظاهرا این خبر غلط بوده است.
این خبر غلط ابتدا از نقد و بررسی سایت Ars Technica به وجود آمد که ادعا کرده بود شرکت موتورلا برای گوشی های Moto Z و Moto Z Force به روز رسانی های امنیتی ارائه نمی کند. از آنجایی که قرار است این گوشی ها با به روز رسانی امنیتی ماه می اندروید وارد بازار شود، موجب نگرانی هواداران شده بود. اما موتورلا اخیرا اعلام کرده است که خبر عدم انتشار به روز رسانی برای این گوشی ها غلط بوده و هر دو آن ها جدید ترین به روز رسانی های امنیتی، شامل به روز رسانی امنیتی ماه ژولای اندروید را پس از عرضه Moto Z و Moto Z Force در روز ۲۸ ژولای (۷ مرداد) دریافت می کنند.
این خبر قطعا برای افرادی که به گوشی های جدید سری  Moto علاقه مند هستند، خوشحال کننده است. البته تا زمانی که شما هنگام کار با گوشی مراقب باشید، خطرات امنیتی چندانی شما را تهدید نمی کند. کافیست از نصب اپلیکیشن از منابع غیر معتبر جلوگیری کرده و ایمیل های ناشناس را باز نکنید تا از این خطرات در امان باشید.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا