اخبار تکنولوژی

گوشی Redmi 13R 5G با دوربین ۵۰ مگاپیکسل از راه رسید

گوشی Redmi 13R 5G بی سر و صدا در چین عرضه شد. این گوشی مشخصات خود را با Redmi 13C 5G که اخیراً در هند رونمایی شده، به اشتراک می‌گذارد.

این مدل یک محصول اقتصادی با پشتیبانی ۵G است و به چیست مدیاتک Dimensity 6100+ مجهز شد. این گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی بوده درست مانند مدل Redmi 13C 5G، گوشی جدید همچنین دارای یک پنل ۶.۷۴ اینچی LCD  با وضوح HD+ و یک دوربین دوگانه عقب ۵۰ مگاپیکسلی است. تنها ویژگی قابل تمایز بین این دو مدل طراحی پنل عقب است.

تنها نسخه ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی Redmi 13R 5G در رنگ‌های سبز، مشکی و بفنش ارائه می‌شود. این محصول ردمی تنها ۱۷۰ دلار قیمت داشته و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی شامل آن شد.

Redmi 13R 5G دارای صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی HD+با پنل IPS LCD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است که توسط گوریلا گلس محافظت می‌شود. این گوشی از یک چیپ مدیاتک Dimensity 6100+ قدرت گرفته و با پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2، چهار گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 همراه شد. این گوشی با MIUI 14 مبتنی بر اندروید ۱۳ به فروش می‌رسد.

گوشی Redmi 13R 5G از راه رسید

در بخش دوربین، ردمی ۱۳R 5G شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه نامشخص در عقب می‌شود. این دوربین دارای یک سنسور دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی بوده که در یک حاشیه ناچ در مرکز وسط نمایشگر جای گرفت.

شیائومی یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در Redmi 13R 5G قرار داده که از شارژ سیمی ۱۸ واتی از طریق درگاه USB Type-C پشتیبانی می‌کند. برای امنیت، حسگر اثر انگشت جانبی تدارک دیده شد. این گوشی دارای اسلات کارت میکرو اس دی و جک ۳.۵ میلی متری صدا است. وزن آن ۱۹۲ گرم و ابعاد آن ۱۶۸ میلی متر در ۷۸ میلی متر در ۸.۰۹ میلی متر اعلام شد.

ردمی این محصول را در سکوت خبری رونمایی کرده و مشخص نیست چه زمانی باید شاهد عرضه آن در بازارهای مختلف باشیم. ردمی زیربرند فعال شیائومی بوده که هر سال مدل‌های جدید و جذابی را روانه بازار می‌کند. پیدا نیست این برند بزودی آیا مدل دیگری هم معرفی خواهد کرد یا باید به چنین مدلی بسنده کرد.

شایان ذکر بوده در هفته‌های گذشته مدل‌های متنوعی معرفی و عرضه شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا