اخبار تکنولوژی

گوشی Tecno اسپارک ۲۰ در نزدیکی معرفی

انتظار می‌رود تکنو به‌زودی گوشی هوشمند Tecno اسپارک ۲۰ را در هند عرضه کند. این برند از چند روز گذشته تیزرهای محصول آینده را به اشتراک گذاشته است. آمازون همچنین یک میکروسایت از دستگاه ایجاد کرده که مشخصات کلیدی آن را فاش می‌کند و در دسترس بودن آن را در پلتفرم تجارت الکترونیک تایید می‌سازد.

Tecno Spark 20 ماه گذشته معرفی شد و به نظر می‌رسد نسخه هندی آن مشخصات مشابهی دارد. تایید شده است که Tecno Spark 20 دارای یک صفحه نمایش حفره‌دار در وسط است که این برند آن را Dynamic Port می‌نامد. این مدل همچنین قابلیت داینامیک آیلند هم دارد که آن را به گوشی آیفون اپل شبیه می‌سازد. همچنین باید انتظار نمایشگری با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز نیز داشت.

در مورد طراحی، تکنو Spark 20 دارای یک قاب مسطح با یک اسکنر اثر انگشت جانبی است که در دکمه پاور تعبیه شد. دارای یک ماژول دوربین مربعی شکل بوده که یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز ثانویه را در خود جای داده است. یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در جلو وجود دارد. همچنین گفته می‌شود که محصول بعدی دارای گواهی IP53 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب است.

در بخش سخت افزاری، تکنو اسپارک ۲۰ به پردازنده هلیو G85 مدیاتک مجهز شده و این دستگاه دارای ۸ گیگابایت رم به همراه فناوری رم مجازی ۸ گیگابایت خواهد بود. این دستگاه همچنین تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. میکروسایت آمازون همچنین نشان می‌دهد که Spark 20 اولین گوشی این بخش بوده که دارای ۸ گیگابایت رم+ ۸ گیگابایت رم مجازی با قیمت کمتر از ۱۰۴۹۹ روپیه است.

Tecno اسپارک ۲۰ بزودی از راه می رسد

Tecno Spark 20 در رنگ‌های مشکی، سفید و طلایی با آبی در دسترس خواهد بود. برند تکنو یک برند چینی است که در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ قرار دارد.

تکنو موبایل به تولید گوشی‌های هوشمند و تبلت می‌پردازد. تکنو به عنوان اولین عرضه‌کننده تلفن‌های همراه دوسیم‌کارت در آفریقا شناخته می‌شود و تمرکز خود را بر بازارهای نوظهور مانند خاورمیانه، آفریقا و چین گذاشته است. گوشی‌های تکنو به دلیل قیمت مناسب و کیفیت قابل قبولی که دارند، در این بازارها محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند. تکنو همیشه سعی داشته سبد محصول خود را با گزینه‌های متنوعی همراه سازد، محصولاتی که در نوع خود قابل توجه بوده و نظر هر فردی را جلب می‌سازد. این برند قصد داشته بزودی مدل‌های بیشتری را معرفی و عرضه کند. انتظار رفته تکنو اسپارک‌های بیشتری از این سری را شاهد باشیم که عرضه خواهند شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا