اخبار تکنولوژی

گوشی Vivo X Fold 2 ممکن است با صفحه نمایش ۲K به زودی عرضه شود

Vivo برندی است که زودتر از بسیاری از برند‌های دیگر، تولید گوشی‌های Foldable یا تاشو را آغاز کرده است. اما شاید در هنگام خرید یک گوشی تاشو، اولین برندی نباشد که به ذهنتان خطور خواهد کرد. به هر حال، این برند قصد دارد تا پای خود را فراتر گذاشته و تبدیل به بهترین برندی شود که گوشی‌های تاشو با جدیدترین تکنولوژی روز را عرضه می‌کند. در اوایل امسال بود که ویوو گوشی Vivo X Fold را عرضه کرد و حال قصد دارد تا گوشی Vivo X Fold 2 را با تکنولوژی بروز‌تر عرضه نماید.

طبق اطلاعات منتشر شده از یک منبع معتبر چینی به نام Digital Chat Station، ویوو قصد دارد تا دو گوشی Vivo X Fold 2 و Vivo X Flip را در نیمه اول سال ۲۰۲۲ عرضه کند.

X Fold 2 می تواند سومین گوشی تاشو Vivo بعد از X Fold با پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 و X Fold Plus مجهز به Snapdragon 8 Plus Gen 1 باشد که هر دو در سال ۲۰۲۲ عرضه شدند.

در نهایت باید بگوییم که طبق گفته‌های منبع لو دهنده‌ی اطلاعات، این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۲K و همچنین دو سنسور اثر انگشت مجزا خواهد بود که یکی برای نمایشگر بیرونی کوچکتر و دیگری برای نمایشگر داخلی بزرگتر و تاشو استفاده شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا