اخبار تکنولوژی

گوگل Messages امکان واکنش به چت هایی مانند اینستاگرام می دهد

گویا گوگل در حال آزمایش روش جدیدی برای واکنش کاربران به چت‌ها در گوگل Messages است. به جای فشار دادن طولانی یک پیام برای بالا بردن آرایه واکنش‌های ایموجی، ممکن است به زودی بتوانید چت‌ها را دو برابر کنید و به آن واکنش نشان دهید.

این ویژگی شبیه به نحوه عملکرد لایک کردن یک پست در اینستاگرام است. ۹to5Google رشته کدهایی را کشف کرد که به ویژگی واکنش دو بار ضربه زدن در آخرین APK بتای Google Messages اشاره می‌کنند. با این حال، گزینه هنوز در نسخه بتا برنامه موجود نیست. طبیعتاً به نسخه پایدار هم نرسیده است.

در حال حاضر، وقتی پیامی را در برنامه به مدت طولانی فشار می‌دهید، نه تنها فهرستی از واکنش‌ها را برای انتخاب دریافت می‌کنید، بلکه گزینه‌های اضافی برای کپی، ستاره‌دار، حذف و موارد دیگر را نیز مشاهده می‌کنید. حرکت دوبار ضربه زدن برای واکنش، دو مجموعه انتخاب را از هم جدا می‌کند، که یک تغییر خوشایند خواهد بود.

ممکن است فرآیند واکنش به پیام‌ها را سریع‌تر انجام ندهد، زیرا همچنان باید دو بار ضربه بزنید و سپس شکلک مورد نظر خود را برای واکنش انتخاب کنید. با این حال، این امکان نیز وجود دارد که گوگل عمل دو ضربه زدن را به سادگی برای “قلب” کردن یک پیام معکوس کند. از کد مشخص نیست که این ویژگی دقیقا چگونه کار می‌کند.

گوگل Messages به ویژگی جذابی آپدیت خواهد شد

گوگل مسیج (که قبلاً با نام Android Messages شناخته می‌شد) یک برنامه پیام کوتاه، RCS و پیام‌رسانی فوری است که توسط گوگل برای سیستم‌عامل اندروید توسعه یافته‌است. این برنامه رابط وب نیز دارد.

گوگل مسیج رقیب اصلی برنامه‌های پیام‌رسانی محبوبی مانند واتس‌اپ و تلگرام است. این برنامه در حال حاضر در بیش از ۱۰۰ کشور جهان در دسترس است و بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال دارد. اگر به دنبال یک برنامه پیام‌رسان امن، آسان و رایگان هستید، گوگل مسیج یک گزینه عالی است.

این شرکت همیشه سعی داشته به توسعه اپ‌ها و افزودن ویژگی‌های جذاب به آن بپردازد. بنابراین انتظار داریم شاهد اپی باشیم که در نوع خود برجسته است. باید انتظار داشت بزودی بروزرسانی بیشتری ارائه شود و برنامه گوگل در آینده مشخص نیست چگونه خواهد بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا