اخبارریپورتاژ آگهی

گیفت کارت چیست ؟

گیفت کارت چیست ؟

امروزه همانطور که مشاهده کرده اید برای استفاده از برنامه های موبایل و اپلیکشن ها آندروید و یا آیفون  به گیفت کارت نیاز دارند ، از گذشته گیفت کارت آیتونز ، گیفت کارت ایکس باکس ، گیفت کارت گوگل پلی ، گیفت کارت استیم ، گیفت کارت آمازون ، گیفت کارت پلی استیشن و … شناخته شده هستند . خوب این هم بگم شاید خیلی از کاربران می گویند گیفت کارت چی هست ؟در واقع گیفت کارت ها مثل کارت اعتباری هست که وقتی خرید میکنید کدی که روش کارت نوشته شده است را وارد میکنید و حساب خود را شارژ می کنیم، که انواع مختلف آن را در بالا بصورت مختصر مورد بررسی قرار داده ایم. حال در کشور ما شرکت هایی هستند که دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین ثبت شده در پایگاه ساماندهی می باشند. از جمله سایت هایی که در این حوزه به صورت حرفه ای فعالیت می کنند بخواهیم نام ببریم مانند سایت گیفت استار و یورکاردز هست که هر کدام به صورت مجزا، اقدام به ارائه اکانت هایی از این قبیل می کنند.وبسایت گیفت استار و وبسایت یورکاردز با کادری مجرب و پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روزه پذیرای کاربران عزیز هستند.
 

giftcard گیفت کارت

 

گیفت کارت آیتونز ( Itunes Gift Card)

با گیفت کارت شما میتوانید، دستگاههای اپل نظیر آیفون، آیپد تاچ و مک را که روی آنها حساب کاربری دارید شارژ نمایید.چنانچه بدنبال  آموزش هایی در زمینه گیفت کارت همچون ردیم کردن گیفت کارت ، دریافت گیفت کارت رایگان و همچنین ساخت اپل آیدی رایگان و….. هستید میتوایند به سایت یورکاردز مراجعه فرمایید.
 
محبوب ترین نوع گیفت کارت آیتونز، گیفت کارت آیتونز آمریکا می باشد که دارای بهترین  برنامه ها و فیلمها و کتابها و موزیک ها هست.گیفت کارت آیتونز در مبالغ گیفت کارت آیتونز ۱۰ دلاری، گیفت کارت آیتونز ۱۵ دلاری، گیفت کارت آیتونز ۲۵ دلاری، گیفت کارت آیتونز ۵۰ دلاری و گیفت کارت آیتونز ۱۰۰ دلاری به بالا قابل ارائه می باشد.گیفت کارت ها بصورت الکترونیکی بوده یعنی شما کد مربوط به گیفت کارت را خریداری کرده و آن را همانند شارژ تلفن همراه در حساب خود وارد کرده و شارژ می نمایید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا