اخبار

یلدای امسال را با طعم شانس هوآوی امتحان کنید!

عرضه محصولات پرطرفدار هوآوی در جشنواره یلدای دیجی کالا در کنار رویداد یلدا با طعم شانس هوآوی

یلدا شبی خاطره انگیز برای همه ماست. هوآوی به پاسداشت این شب باستانی و رسم کهن ایرانی، برای یلدای امسال برنامه ویژه ای تدارک دیده است که یلدای امسال برای همه ما خاطره انگیزتر باشد.
عرضه محصولات هوآوی از فردا در جشنواره یلدای شگفت انگیز دیجی کالا آغاز می شود. هوآوی در این جشنواره که به مناسبت شب یلدا در دیجی کالا برگزار می شود دو محصول پر طرفدار خود یعنی Huawei nova3e و Huawei mate 10 Pro را عرضه خواهد کرد.
به علاوه هوآوی امسال قصد دارد به مناسبت یلدا رویدادی را با عنوان «یلدا با طعم شانس» برگزار کرده و در آن خوش شانس ترین فرد یلدای ۹۷ را در فضای مجازی پیدا کند و تعدادی گوشی هوآوی به او جایزه دهد. شاید این فرد خوش شانس شما باشید! پس برای امتحان کردن شانس خود شرایط این مسابقه را در صفحه اجتماعی @HuaweiMobileFarsi در اینستاگرام زیر پست مربوطه دنبال کنید.
شرایط این رویداد هم بسیار ساده است، تنها کافی است که صفحه @HuaweiMobileFarsi در اینستاگرام  را دنبال کرده و پست “یلدا با طعم شانس” را در صفحه شخصی خود استوری کنید.
علاوه بر این هم اگر سه نفر از دوستان خود را هم زیر پست مربوطه Mention کنید، شانس برنده شدن جایزه های بیشتری را شامل ۱۰ دستگاه تجهیزات جانبی هوآوی را نیز خواهید داشت.
هر چه زودتر دست به کار شوید چراکه شما هم می توانید یکی از برندگان خوش شانس این رویداد در یلدای شاد امسال باشید.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا