اخبار

یک دوست بیاورید، یک وسپا ببرید

نگاهی به قابلیت «دعوت از دوستان» در اپلیکیشن بلو؛ چرا باید از دوستان‌مان دعوت کنیم به بلو بیایند؟

دوستان ما، یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های زندگی ما هستند. کسانی که در شادی و غم، موفقیت و شکست، لحظات خوب و بد، کنار ما هستند و بی‌دریغ به این ارتباط و تعامل ادامه می‌دهند.

با استفاده از قابلیت «دعوت از دوستان»، بلوبانک سامان علاوه بر اینکه به دوستان خود تجربه استفاده از بلو را هدیه می‌دهید، از مزایای دوست‌داشتنی دیگری نیز برخوردار می‌شوید. برای دانلود و نصب اپلیکیشن بلو نیز می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

دعوت از دوست

در اپلیکیشن بلو بخش تنظیمات، یک ویژگی یا قابلیت وجود دارد که به کاربران امکان می‌دهد دوستان خود را به این بانک دوست داشتنی دعوت کنند. این ویژگی «دعوت از دوستان» نام دارد و تنها با ارائه یک کد دعوت، این امکان برای شما فراهم می‌شود که هم دعوت کنید هم از هدایا و جوایز ویژه بلو بهره‌مند شوید.

کافیست به این بخش مراجعه کرده و کد دعوت خود را کپی کنید و یا از گزینه «ارسال دعوت‌نامه» استفاده کنید. سپس کد دعوت خود را برای دوستان خود ارسال کنید؛ و یا دعوت‌نامه بلو را از طریق پیامک و یا پیام‌رسان‌های مورد استفاده خود، برای دوستانتان ارسال کنید.

ادامه ماجرا با دوست شما است. دوست شما باید مراحل باز کردن حساب را طی کرده و در مرحله کد معرف، از کد دعوت شما استفاده کند. بدین ترتیب یک نفر به لیست دعوت‌شده های شما افزوده می‌شود و بالغ بر این، مبلغ ۳۰ هزار تومان هدیه نقدی نیز دریافت می‌کنید. همچنین در صورت رسیدن تعداد دعوت‌شده‌ها به عدد ۱۰، شما می‌توانید بلوکارت مشکی سفارش دهید و در گروه کاربران فعال بلو قرار بگیرید.

البته که در بخش دعوت از دوستان، گزینه دیگری نیز وجود دارد. این گزینه «هدیه به خیریه» نام دارد. شما می‌توانید با انتخاب آن و سپس انتخاب نام خیریه، در صورت دعوت هر دوست هدیه نقدی خود را به صورت خودکار به یکی از خیریه‌های هلال احمر ایران، موسسه خیریه رعد و انجمن اتیسم ایران اهدا کنید. اما این تمام مجرای دعوت از دوست نیست!

یک دعوت، یک شانس، یک وسپای رنگی

کد دعوت شما، نه تنها مزایایی که در بالا به آن اشاره کردیم را برای شما به ارمغان می‌آورد، بلکه بلیط ورود شما به قرعه‌کشی وسپاهای رنگی بلو نیز است.

بلو در تاریخ ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ یک قرعه‌کشی برگزار می‌کند که جوایز آن شامل ۷ موتور وسپای رنگی است. برای شرکت در این قرعه‌کشی نه نیازی به افزایش موجودی دارید نه لزومی به انجام تراکنش مالی است. فقط کافیست با استفاده از کد دعوت خود یکی از دوستان و یا آشنایان خود را به بلو دعوت کنید و وارد قرعه‌کشی شوید.

این قرعه‌کشی از روز ۱۱ آذر ماه شروع شده و تا ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد، بنابراین شما فقط ۲۴ روز دیگر فرصت دارید تا تنها با یک دعوت موفق نام خود را در فهرست شرکت‌کنندگان قرعه‌کشی بلو قرار دهید.

ضمنا تعداد افرادی که در بازه زمانی قرعه‌کشی دعوت می‌کنید، مانند سابق جزو دعوت‌شده‌های شما محسوب می‌شود. در نتیجه همچنان به ازای هر فردی که دعوت می‌کنید، هدیه نقدی ۳۰ هزار تومانی بلو را نیز دریافت می‌کنید و به بلوکارت مشکی نیز نزدیک‌تر می‌شوید. سقف دریافت هدیه ۳۰ هزار تومانی به ازای ۱۰ دعوت موفق، ۳۰۰ هزار تومان است.

پس فرصت را از دست ندهید و همین الان یکی از دوستان خود را به خانواده بلو دعوت کنید و علاوه بر هدیه بلو، در قرعه‌کشی ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ شرکت کنید؛ شاید شما جزو برندگان خوش‌شانس وسپاهای رنگی باشید. برای دانلود و نصب اپلیکیشن بلو نیز می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا