اخبار

یک ماه ویژه در انتظار دوستداران اپل: از آیپد جدید تا آیفون قرمز

یک ماه ویژه در انتظار دوستداران اپل: از آیپد جدید تا آیفون قرمز

اپل

کمپانی اپل قرار است تا در ماه آینده میلادی (ماه مارس) از گجت‌های جدیدی با مشخصات ویژه رونمایی کند. گزارش‌های ماه گذشته حاکی از آن بود که این شرکت قصد دارد تا سه دستگاه جدید را به محصولات سری آیپد خود اضافه کند. این دستگاه‌ها شامل موارد زیر هستند:

  1. نسل دوم آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی با پردازنده A10X
  2. جدیدترین مدل آیپد با صفحه نمایشی در اندازه ۱۰ تا ۱۰٫۵ اینچی و مجهز به پردازنده A10X
  3. مدل ۹٫۷ اینچی جدید و مقرون‌به‌صرفه با پردازنده A9

لازم به ذکر است که بنابر شایعات اخیر، محصولات جدید اپل به این سه مورد ختم نخواهد شد بلکه اپل قصد دارد تا از رنگ جدید قرمز برای دستگاه‌های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس خود نیز پرده‌برداری کند. شایعات اضافه شدن رنگ قرمز به رنگ‌های آیفون در اواخر سال ۲۰۱۶ میلادی مطرح شد که این شایعات امروزی به‌ظاهر قوی‌تر و موثق‌تر به نظر می‌رسند.

علاوه بر این، اپل قصد دارد تا ظرفیت حافظه داخلی جدیدی را به سری iPhone SE چهار اینچی خود اضافه کند. در حال حاضر نزدیک به یک سال از عرضه SE به بازار می‌گذرد و ظرفیت‌های حافظه داخلی برای این سری در تنها دو مدل ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی خلاصه می‌شوند. افزودن مدلی ۱۲۸ گیگابایتی به سری SE نشان دهنده این است که این غول آمریکایی دیگر قصد ندارد تا به این زودی‌ها این دستگاه را به‌روز یا تعویض کند.

در پایان نیز باید یادآور شد که انتظار می‌رود تا این غول سیلیکن ولی بندهای جدیدی را برای اپل واچ عرضه کند ولی از عرضه مدل جدیدی از این ساعت خبری نخواهد بود و علاقه‌مندان به ساعت‌های هوشمند اپل همچنان باید به انتظار خود ادامه بدهند. شایان‌ذکر است که اپل در سال ۲۰۱۶ میلادی با مشکلات متعددی در زمینه فروش روبرو بود و به همین دلیل ممکن است در سال جاری شاهد اعمال تغییراتی در ساختار عرضه محصولات این شرکت باشیم.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا