اخبار

۱۷۳ میلیون کاربر فعال روزانه برای اسنپ چت

اسنپ چت رکورد سال گذشته کاربر فعال روزانه خود را از ۱۴۳ میلیون نفر به ۱۷۳ میلیون نفر رسانده است. این رشد، ۲۱ درصد میزان رشد تخمین زده شده که بسیار آمار خوبی برای این برنامه پر طرفدار محسوب می شود. همچنین در مجله وال استریت جورنال این آمار تا ۱۷۵ میلیون نفر پیش بینی شده بود که هنوز ۲ میلیون نفر تا رسیدن به آن مانده است اما تا به اینجای کار نیز آمار خوبی محسوب می شود.
بیشترین میزان استفاده از اسنپ چت نیز در امریکای شمالی گزارش شده ، اما در دیگر کشور هانیز این برنامه استفاده زیادی دارد اما در امریکا محبوبیت این برنامه بیشتر است. یکی از دلایل این موضوع به مشکلات نسخه‌ی اندروید اسنپ‌چت بازمی‌گردد: خارج از آمریکا، اندروید از محبوبیت بیشتری در مقایسه با iOS برخوردار است و اپلیکیشن اندروید اسنپ‌چت هم مشکلات زیادی دارد؛ بنابراین واضح است که چرا این اپلیکیشن نتوانسته محبوبیت زیادی در خارج از آمریکا و اروپا داشته باشد.
ایوان اشپیگل، مدیر عامل اسنپ‌ چت، در جریان جلسه‌ی خبری روز پنج‌شنبه اعلام کرد که در تلاش است تا تمام ایرادات نسخه‌ی اندروید این اپلیکیشن را برطرف کند؛ ولی این موضوع تا سال ۲۰۱۸ طول خواهد کشید. بنا بر این می توان انتظار داشت که روند رشد کاربران این برنامه کمی با کندی رو به جلو رود اما این نمودار همچنان صعودی است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا