اخبار

۵ چیزی که از رویداد دوم فروردین اپل انتظار داریم

همانطور که می‌دانید شرکت اپل قصد دارد تا در تاریخ ۲۱ مارس برابر با دوم فرودین ماه رویدادی را برگزار کند. این رویداد قرار است که در سالن  Town Hall در دانشگاه کوپرتینو برگزار شود و تاکنون شایعات بسیاری درباره این رویداد منتشر شده است اما سوال اینجاست که اپل چه دستگاه‌هایی را برای معرفی دارد؟ در ادامه با تکفارس همراه باشید تا نگاهی به انتظارات موجود از اپل در رویداد ۲۱ مارس داشته باشیم.
تا آنجایی که خبر داریم شرکت اپل به صورت حتمی آیفون ۴ اینچی را معرفی می‌کند و در کنار آن آیپد پرو جدید نمایان خواهد شد.
آیفون ۵SE
این روزها آیفون جدید شرکت اپل یا همان آیفون ۴ اینچی که به آیفون SE مشهور شده است به یک افسانه تبدیل شده است، چراکه شایعات پیرامون این دستگاه پایانی ندارد. از مشخصات احتمالی گرفته تا نام این دستگاه، البته شایعات هیچگاه پایانی ندارند. در شهریور ماه گذشته بود که آیفون‌های ۶اس و ۶ اس پلاس معرفی و عرضه شدند و در همان ابتدا بود که خبر از آمدن آیفون ۴ اینچی منتشر شد. اگرچه این دستگاه به نام‌های بسیاری مشهور است اما هنوز چیزی از سوی اپل تایید نشده است. برخی از رسانه‌ها این آیفون را آیفون ۶ سی نامیده‌اند. اما واقعیت چیست؟  به هر حال قرار است که در طی برگزاری رویداد دوم فروردین اپل این دستگاه به صورت رسمی معرفی شود.
iPhone5c_colourful-650-80
همانطور که می‌دانید دوسال از عرضه آیفون ۵ سی گذشته است و نوبت به بازگشت یک دستگاه با قیمت ارزان‌تر از سوی اپل است اما خوب باید به‌روزتر از دیگر دستگاه‌های موجود باشد. البته بعد از این هم نوبت به پرچم‎دار جدید است، آیفون ۷ قرار است که در شهریور ماه سال آینده به صورت رسمی معرفی شود  در واقع چرخه معرفی محصولات اپل متوقف نمی‌شود.
آیپد ایر ۳
اگر دقیق بخواهم برایتان صحبت کنم شاید یک سال و نیم از معرفی و عرضه آیپد یار ۲ گذشته باشد و نوبت به به‌روز شدن این دستگاه است و در حال حاضر هم شایعات مربوط به آیپد جدید نیز منتشر می‌شود.
iPadAir2-Press-06-650-80 (1)
اما در واقع اپل قصد دارد تا برند جدیدی را به بازار ارائه دهد که آیپد پرو است و قرار بر این شده که در این رویداد معرفی شود و باتوجه به شایعات موجود این دستگاه دارای صفحه نمایش ۹٫۷ اینچی است و قدرت آن توسط پردازنده نسل جدید اپل یعنی A10 و یا پردازنده A9X تامین‌ خواهد شد. همچنین این دستگاه از Apple Pencil پشتیبانی‌ می‌کند و قرار است رم آن به  گیگابایت به‌روز شود. حال باید شایعات را کنار گذاشته و منتظر برگزاری این رویداد باشیم.
اپل واچ ۲
AppleWatchRear-650-80
در حال حاضر جذاب‌ترین دستگاهی که همه دوست‌ دارند زودتر از همه چیز معرفی شود، ساعت هوشمند اپل واچ ۲ است، اما تقریبا کمی بیش از یک سال از عرضه آن گذشته است و برخی بر این باورند که عرضه نسخه دوم این کجت هنوز زود است. قرار بر این است که اپل واچ ۲ به چیست وایرلس مجهز شود و شایعاتی هم درباره وجود دوربین در این دستگاه وجود دارد.
به هر حال انتظار می‌رود که نسل دوم اپل واچ در رویداد دوم فروردین ماه به صورت رسمی معرفی شود اما کسی از واقعی بودن این خبر مطلع نیست و بسیاری از تحلیلگران وجود این دستگاه را برای شهریور ماه پیش‌بینی کرده‌اند و اگر همراه با پرچم‌دار این شرکت معرفی شود رویدادی جذاب‌تر برگزار خواهد شد.
Apple Car
apple_icar_illo-650-80
مدت زیاید است که شایعاتی درباره ماشین اپل یا همان Apple Car در دنیای مجازی و رسانه‌ها منتشر شده است اما هنوز هیچ جزئیات و کلیات رسمی درباره آن منتشر نشده است و شاید این خودرو جزئی از این رویداد باشد. در حال حاضر ۹ روز بیش‌تر به برگزاری این رویداداپل نمانده است و در طی برگزاری آن همه چیز مشخص خواهدش شد.
اپل VR
apple-vr-headset-650-80
در حال حاضر تکنولوژی واقعیت مجازی بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است و شرکت‌های بزرگ زیادی مانند ساسونگ، اچ‌تی‌سی و… دستگاه‌هایی را در این زمینه (هدست واقعیت مجازی) معرفی کرده‌اند. اما تاکنون شرکت اپل خبری در این باره منتشر نکرده است اگرچه هنوز چیزی مشخص نیست اما انتظار می‌رود که هدست واقعیت مجازی اپل به زودی معرفی شود و شاید بخشی از رویداد دوم فروردین باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا