اخبار تکنولوژی

گوشی آنر X50 Pro با یک ترابایت حافظه در راه است

انتظار می‌رود Honor در روزهای آینده گوشی Honor X50 GT را معرفی کند. یک منبع آگاه اکنون نشان می‌دهد که این شرکت به‌زودی آنر X50 Pro را نیز عرضه خواهد کرد.

هر دو این دستگاه‌ها بالاتر از Honor X50 اصلی که در ماه جولای معرفی شد، قرار خواهند گرفت. اگرچه ماه‌ها است که در مورد نسخه GT می‌شنویم، اما این اولین بار است که نسخه Pro در اینترنت رویت شد.  یک گوشی هوشمند با نام تجاری Honor و شماره مدل ALP-AN00 توسط ۳C تاییدیه گرفت. یک افشاگر که توسط Wangzai همه چیز را می‌داند در Weibo می‌گوید که این دستگاه با نام آنر X50 Pro معرفی خواهد شد.

طبق گواهی‌ها، تلفن همراه با شارژرهایی که شماره مدل HN-110320C00 یا HN-110320C01 دارند، رویت شدند. این آداپتور برق دارای حداکثر توان خروجی ۳۵ وات (۱۱ ولت ۳.۲ آمپر) می‌باشد. علاوه بر این، افشاکننده فاش می‌کند که این گوشی دارای NFC خواهد بود. او همچنین می‌گوید که بالاترین پیکربندی حافظه، ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی را ارائه می‌دهد.

آنر X50 Pro با ویژگی‌های بزرگ

متأسفانه، این تمام اطلاعاتی است که تاکنون در مورد آنر X50 Pro داریم. اما ما مشتاقانه منتظریم تا از طریق افشاگری‌ها و گواهی‌ها بیشتر در مورد آن بیاموزیم. از سوی دیگر، ما چیزهای زیادی در مورد Honor X50 GT فاش شده است. گفته شده این گوشی هوشمند با صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی FHD+ اولد، تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۴۸۰۰ میلی آمپرساعتی و طراحی عقب شبیه به هوآوی Mate X5 عرضه می‌شود.

باید منتظر ماند تا مشخص شود آنر چه برنامه‌ای دارد و چگونه محصولی را در آینده نزدیک معرفی و عرضه خواهد کرد. برند چینی که پیش از این به عنوان زیربرند هوآوی شناخته می‌شد، همیشه محصولات باکیفیتی برای ارائه داشته و هریک در نوع خود کم نظیر هستند. باید به انتظار نشست تا مشخص شود برنامه آنر چیست و چگونه محصولی را ارائه خواهد کرد.

انتظار داریم بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود. در اخباری مرتبط گوشی آنر ایکس ۹بی نیز معرفی شده و یک میان رده جذاب با مشخصات کلیدی قابل توجه بوده که می‌تواند نظر هر فردی را به خود جلب سازد. پیش بینی شده این برند بزودی مدل‌های دیگری به سبد محصول بیافزاید.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا