اخبار تکنولوژی

مجموعه آیفون ۱۵ پرو دارای حداکثر ۸ گیگ رم هستند

انتظار می‌رود سری آیفون ۱۵ ماه آینده، احتمالاً در ۱۲ یا ۱۳ سپتامبر معرفی شود. تا آنجا که می‌دانیم، تنها مجموعه آیفون ۱۵ پرو از چیپست جدید Apple A17 Bionic استفاده می‌کنند، در حالی که مدل‌های غیر Pro همچنان به A16 متکی خواهند بود.

طبق یک گزارش داخلی قبلی، گویی آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس همچنان ۶ گیگابایت رم دارند. بالقوه از انواع سریع‌تر LPDDR5، عرضه شده توسط Micron یا Samsung، اما با این وجود ۶ گیگابایت.

از زمان عرضه آیفون ۱۲ پرو، آیفون با ۶ گیگابایت رم محصولات خود را عرضه کرد. اما این به لطف بهینه‌سازی عمودی و افقی سراسری کافی است. طبق یک نکته جدید توسط همان کاربر @URedditor، ممکن است امسال هنوز شانس مشاهده ۸ گیگابایت در آیفون وجود داشته باشد. گویی، A17 Bionic جدید با رم ۶ و ۸ گیگابایتی، هر دو در مدل‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس همراه شود.

منبع مطمئن نیست که در پایان کدام حجم رم انتخاب شده است، اما پیش بینی می‌شود نسخه ۸ گیگ رم هم در کار باشد. این در این مرحله صرفاً پیش بینی بوده و سابقه اپل نشان می‌دهد که مقدار رم یکسان در حداقل محدوده Pro به عنوان یک رویکرد محتمل‌تر است. همان‌طور که گفته می‌شود، مدت‌هاست که استفاده از حافظه و فضای ذخیره‌سازی با هم یک روش استاندارد در قلمرو اندروید بوده، بنابراین ممکن است تصور اینکه اپل همین کار را انجام می‌دهد کاملاً مضحک نباشد.

به هر حال باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند.

مجموعه آیفون ۱۵ پرو با رم قوی تر

اپل یک شرکت فناوری آمریکایی است که در زمینه طراحی، توسعه و فروش سخت‌افزار، نرم‌افزار و خدمات آنلاین فعالیت می‌کند. این شرکت به‌عنوان یکی از پنج شرکت بزرگ فناوری جهان به‌شمار می‌رود و مقر آن در کوپرتینو، کالیفرنیا است.

اپل در سال ۱۹۷۶ توسط استیو جابز، استیو وزنیاک و رایان جانسون تأسیس شد. اولین محصول این شرکت، کامپیوتر اپل ۱ بود که در سال ۱۹۷۶ معرفی شد. اپل در سال‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۸۴  با معرفی کامپیوترهای اپل ۲ و مکینتاش، به موفقیت تجاری دست یافت. اپل در دهه ۱۹۹۰ با مشکلات مالی مواجه شد، اما در اوایل دهه ۲۰۰۰ با معرفی آی‌پاد، آی‌فون و آی‌پد، به موفقیت دوباره دست یافت. این محصولات انقلابی در صنعت موسیقی، تلفن همراه و رایانه لوحی ایجاد کردند.

اپل امروز یکی از ارزشمندترین شرکت‌های جهان است و محصولات آن در سراسر جهان محبوب هستند. این شرکت در سال ۲۰۲۲، درآمدی بالغ بر ۳۶۵ میلیارد دلار و سودی بالغ بر ۹۴  میلیارد دلار داشته است. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا در ماه سپتامبر اپل نسل جدید آیفون‌های خود را معرفی و عرضه کند.

این برند کوپرتینویی هر سال نسل جدید آیفون را معرفی کرده و توانسته نظر مخاطب خود را جلب سازد. سری آیفون ۱۵ در چهار مدل معرفی خواهد شد که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند و مشخصات بزرگی ارائه می‌دهند. احتمالا بزودی جزئیات بیشتری دردسترس قرار خواهد گرفت.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا