اخبار تکنولوژی

اپل مک بوک پرو ۲۰۲۵ با نمایشگر لمسی همراست

شرکت اپل تقریبا هر سال نسل جدیدی از لپ تاپ‌های مک بوک پرو خود را تغییراتی اندک یا گسترده معرفی می‌کند. در این میان انتظار داریم طی سال‌های آینده تغییرات بزرگی را در آنها شاهد باشیم.

سری لپ تاپ مک بوک پرو اپل گزینه‌های پرتوانی هستند که در کنار طراحی ساده و جذاب خود، توانستند علاقمندان بسیاری کسب کنند. در سال جاری مدل M2 جدید مک بوک پرو معرفی خواهد شد و مک بوک ایر ۱۵ اینچی نیز در راه است. اگرچه انتظار داشتیم مدل ۱۲ اینچی مک بوک ایر را هم شاهد باشیم اما تا سال ۲۰۲۴ در کار نیست.

اپل مک بوک پرو ۲۰۲۵ مدلی منحصربفرد در مقایسه با قبل

حال گزارش جدیدی منتشر شده که مدعی است اپل سال ۲۰۲۵ از مک بوک پرو با نمایشگر اولد رونمایی خواهد کرد. این دستگاه قرار است به نمایشگر اولد لمسی مجهز شود تا به یک مدل ارزشمندتر نسبت به قبل تبدیل گردد. در حال حاضر مدل‌های متنوعی را شاهد هستیم که به پنل لمسی مجهز هستند و عمدتا لپ تاپ‌های ویندوزی به حساب می‌آیند.

متاسفانه یا خوشبختانه اپل نسبت به سایر رقبا برخی فناوری‌ها را دیرتر از موعد به کار گرفت. بنابراین عجیب نیست که نمایشگر لمسی که چندین سال از حضور آن در لپ تاپ‌های ویندوزی می‌گذرد، اکنون به محصول اپل خواهد رسید. اطلاعات بیشتری از محصول اپل در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود این مدل علاوه بر نمایشگر مورد اشاره، چه ویژگی‌های بزرگی را دربرخواهد گرفت.

برند کوپرتینویی سخت در تلاش بوده مشخصات کلیدی حرفه‌ای و قدرتمندی را در مک بوک پرو به کار گیرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا