اخبار

ویژگی های ساعت هوشمند Gear S4

Gear S4 یکی از محصولاتی است که انتظار میرود کمپانی سامسونگ تا پایان سال ۲۰۱۸ بطور رسمی معرفی کند. سامسونگ که پیش از این با معرفی و عرضه Gear S3 نام خود را به عنوان یکی از مهم‌ترین کمپانی های عرضه کننده گجت‌های سلامت ٬ ثبت کرده است این بار انتظار می‌رود گزینه‌ها و ویژگی های شگفت انگیزی را برای Gear S4 در نظر داشته باشد.
با برسی مدل های ثبت شده و اسناد و مدارک پیشین سامسونگ در زمینه ساعت‌های هوشمند احتمال ظهور Gear S4 را به چنین ویژگی‌هایی خواهیم داشت:

Gear S4 و  طراحی بند با باتری یا پنل OLED 

شرکت سامسونگ پیش از این حق امتیاز امکان استفاده از حاشیه‌های بدنه ساعت هوشمند را به عنوان صفحه نمایش به ثبت رسانده است. این ویژگی بسیار زیبا و منحصر به فرد به معنای طراحی بند ساعت با باتری یا پنل OLED منعطف است که ظاهری خاص را برای ساعت های هوشمند سامسونگ به ارمغان خواهد آورد.

مطالب مرتبط:

همچنین انتظار می‌رود که Gear S4 از ویژگی‌های بیشتری در زمینه سلامتی و حفظ تناسب اندام برخوردار باشد. پس از استقبال بسیار زیاد کاربران از حسگر ضزبان قلب٬ حالا سامسونگ برای جلب نظر کاربران این ویژگی را به ساعت‌های بعدی خودش هم اضافه می کند. البته می توان انتظار داشته که علاوه بر سرعت عملکرد بیشتر با پردازنده اگزینوس ۷۲۷۰ شاهد افزایش طول عمر باتری در ساعت هوشمند جدید سامسونگ باشیم.

حسگر اپتیکال برای Gear S4 

سامسونگ با تعبیه حسگر اپتیکال در گوشی های دو گانه Galaxy S9 و S9 Plus این ویژگی را برای این گوشی ها قائل شد که بتوانند فشار خون کاربر را با دقت بالا اندازه‌گیری کنند و نتایج را براحتی برای کاربر گزارش دهند. با بررسی طرح های فاش شده از این ساعت هوشمند جدید متوجه می‌شویم که سامسونگ از مدت ها قبل تصمیم به به معرفی ساعت هوشمندی داشته که علاوه‌بر قابلیت پایش و کنترل ضربان قلب توانایی سنجش دقیق فشار خون کاربر را نیز داشته باشد.

Gear S4

دوربین Gear S4

با نگاهی به طرح‌های فوق‌العاده زیبای سامسونگ در زمینه طراحی دوربین٬ احتمالا شاتر دوربین درست در میانه ساعت هوشمند وجود دارد.
حالا منتقدین و کارشناسان حوزه دیجیتال منتظر رونمایی و معرفی رسمی Gear S4 هستند تا ببینند سامسونگ تا چه اندازه توانسته است در مسیر گجت های پوشیدنی سلامت گام بردارد و نیازهای مربوط به سلامتی انسان را برطرف سازد.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا