اخبار

بازگشت تولیدکنندگان به همراه‌های تاشو

بازگشت تولیدکنندگان به همراه‌های تاشو

بر اساس اطلاعات منتشر شده از منابع معتبر خبری، بزرگ‌ترین روند جدید تلفن‌های همراه در سال جاری بازگشت همراه‌های تاشو است. البته شکی نیست که کسانی که تلفن همراه هوشمند خود را با تلفن همراه عادی جایگزین می‌کنند تمرکز بیشتری را در کارای شخصی خود احساس می‌کنند. بر اساس گزارش‌ها فردی که به‌تازگی آیفون خود را یکی از همراه‌های تاشوی ال‌جی جایگزین کرده بود اعلام داشته است که بدون درخواست توجه دائم از سوی تلفن همراه هوشمندش تمرکز بیشتری را حس می‌کند و کمتر دچار حواس‌پرتی می‌شود.

مطالب مرتبط:

البته این روند حتی به هالیوود نیز واردشده است و برخی از افراد مشهور فعال در این زمینه نیز به‌سوی تلفن‌های همراه تاشوی قدیمی مهاجرت کرده‌اند که البته با توجه با علاقه و تبلیغات گسترده‌ای که برخی از آن‌ها برای کمپانی‌های تلفن‌های همراه هوشمند داشته‌اند اتخاذ این تصمیم بسیار شگفتی‌آفرین بوده است.
همچنین گروهی به نام ” تا هشتم صبر کنید” نیز در این باره شکل گرفته است که از والدین درخواست می‌کنند که زمانی که فرزندانشان به کلاس هشتنم نرفته‌اند برای آن‌ها دستگاه هوشمندی تهیه نکنند و البته نزدیک به ۱۰ هزار والدین از ۵۰ ایالت از ایالات متحده نیز با این قول و قرار موافقت کرده‌اند. تبلیغ منتشر شده توسط این سازمان اظهار داشته است که:«به ارتباط با کودکانتان نیاز دارید؟ برای او یک دستگاه تاشو بخرید»
البته لازم به ذکر است که تمامی تلفن همراه‌های تاشو متعلق به عصر حجر نیستند. تلفن همراه هوشمند سامسونگ W2018 که تنها در بازار چین در دسترس است یک دستگاه تاشوی مجهز به اندروید است که قیمت آن برابر یا حدود ۲۵۰۰ دلار امریکا است. این دستگاه با بهره‌گیری پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ و صفحه‌نمایش ۴٫۲ اینچی OLED در کنار رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی توانسته است این قیمت را برای خود رقم بزند. به‌این‌ترتیب اگر چه این تلفن همراه هوشمند نیز در دسته‌بندی دستگاه‌های تاشو قرار می‌گیرد اما ارتباط کاربر با نرم‌افزارهایی نظیر فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام را قطع نمی‌کند.
در این میان تلفن همراه تاشوی نوستالژیک موتورولا RAZR از جمله دستگاهی است که بسیاری انتظار بازگشت آن را می‌کشند. در ابتدای سال جاری میلادی نیز مدیر ارشد اجرایی کمپانی لنوو اظهار داشت که احتمال بازگشت این دستگاه به دنیای تلفن‌های همراه چندان بعید نیست.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا