اخبار

بلک بری Key2 از پردازنده اسنپ دراگون ۶۶۰ و ۶ گیگابایت حافظه رم استفاده می کند

بر اساس اخبار و شایعاتی که تاکنون منتشر شده، گفته می‌شود بلک بری در نظر دارد نسخه جدیدی از محصول KEYOne را با نام Key2 معرفی کند. همراه موبایلستان باشید تا با این تلفن هوشمند و اطلاعات فاش شده از آن بیشتر آشنا شویم.
به نظر می‌رسد که محصول جدید شرکت بلک بری با نام KEY2 دارای حافظه رم ۶ گیگابایتی باشد و در بخش پردازنده نیز بهبود‌هایی را به خود ببیند. این محصول جدید که توسط TCL تولید خواهد شد، اخیرا چند تاییدیه را دریافت کرده است که خبر از نزدیکی به زمان معرفی آن می‌دهد. تاکنون رندر‌ها و تصاویر مختلفی از ظاهر کلی این محصول فاش شده و اکنون نیز شاهد اطلاعاتی در خصوص مشخصات فنی این دستگاه هستیم.
به نظر می‌رسد که شرکت ارتباطات TCL در نظر دارد تا پردازنده قدرتمندتری را روی محصول جدید خود قرار دهد. بلک بری KEYOne که سال گذشته روانه بازار شد از پردازنده اسنپ دراگون ۶۲۵ استفاده می‌کرد، اما گویا نسخه جدید این محصول مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ دراگون ۶۶۰ خواهد بود. علاوه بر این، بر اساس اطلاعات منتشر شده، محصول جدید بلک بری از ۶ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد و حافظه داخلی آن نیز از طریق کارت حافظه جانبی microSD تا ۲ ترابایت قابل افزایش است.

بیشتر بخوانید:

گفته می‌شود در بخش پشتی این تلفن هوشمند شاهد دوربین دوگانه خواهیم بود که یکی از این سنسور‌ها ۱۲ مگاپیکسلی و دیگری ۸ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی Key2 نیز ۸ مگاپیکسلی است. این محصول نمایشگری ۴.۵ اینچی با نسبت ابعاد ۳:۲ دارد. به نظر می‌رسد که این نمایشگر مشابه آن چیزی باشد که در نسخه پیشین این تلفن هوشمند شاهد آن بودیم و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی داشت. به نظر می‌رسد که طراحی نازک‌تر تلفن هوشمند جدید TCL، باعث شده است که ظرفیت باتری دستگاه نیز کاهش یابد و از یک باتری ۳۳۶۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کند. این در حالی است که محصول سال گذشته، دارای باتری ۳۵۰۵ میلی آمپر ساعتی بود.
محصول سال گذشته از کیبورد فیزیکی با ساختار براق استفاده می‌کرد اما گفته می‌شود در نسخه جدید این دستگاه، ظاهر کیبورد مات خواهد بود و کلیت تیره‌تری خواهد داشت. در واقع ظاهر این تلفن هوشمند جدید، شباهت زیادی به نسخه Black Edition بلک بری KEYOne دارد. در خصوص قیمت و زمان معرفی این محصول نیز باید انتظار شروع قیمت در حدود ۵۵۰ دلار را داشته باشیم و زمان معرفی آن نیز به احتمال زیاد ماه ژوئن خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا