اخبار

ال جی V40 دارای ۵ سنسور دوربین خواهد بود

ال جی V40 نام محصولی است که انتظار می‌رود در طول ماه‌های آینده توسط کمپانی LG معرفی شود. حال شایعاتی منتشر شده که بر اساس آن‌ها گفته می‌شود این تلفن هوشمند مجهز به ۵ دوربین خواهد بود. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
کمپانی کره‌ای ال‌جی در سال ۲۰۱۸ دو تلفن هوشمند جدید را در سری V معرفی کرد. این محصولات V30s ThinQ و V35 ThinQ نام داشتند. هر دو محصول جایگزینی برای نسخه قبلی خود با نام V30 به حساب می‌آمدند. این دستگاه‌ها توانستند سر و صدای زیادی در بازار تلفن‌های هوشمند به پا کنند و حال کمپانی مذکور در تلاش است تا نسخه جدید این دستگاه را تولید و روانه بازار کند.

مطالب مرتبط:

این محصول جدید که احتمالا ال جی V40 نامیده خواهد شد در حال توسعه توسط ال‌جی است و بر اساس شایعات گفته می‌شود که از پنج سنسور دوربین بهره می‌برد. در واقع سه دوربین در بخش پشتی دستگاه قرار دارد و دو دوربین نیز در قیمت جلویی تلفن هوشمند قرار گرفته است.
احتمال می‌رود که ال‌جی از این دو دوربین جلویی برای قابلیت تشخیص چهره سه بعدی استفاده خواهد کرد و احتمالا در ال جی V40 قفل گشایی دستگاه از طریق تشخیص چهره صورت خواهد گرفت. البته باید توجه داشت که فعلا این موضوع در حد حدس و گمان است و تاییدی در این خصوص صورت نگرفته است.
همان‌طور که گفته شد، انتظار می‌رود شاهد سه سنسور دوربین در بخش پشتی ال جی V40 باشیم. دو سنسور موجود در آن عملکردی شبیه به همان ساختار قبلی در محصولات ال‌جی را دارند که یکی از آن‌ها سنسور استاندارد است و سنسور دیگر زاویه دید گسترده‌ای دارد. اما عملکرد سنسور سوم فعلا چندان مشخص نیست و نمی‌دانیم ال‌جی قصد دارد از طریق دوربین سوم پشتی دستگاه چه قابلیتی را ارائه کند. اما به احتمال زیاد این سنسور در خصوص ارائه قابلیت زوم به این محصول اضافه شده است. احتمال دارد عملکرد سنسور مذکور در زمینه تشخیص عمق و ثبت تصاویر بوکه نیز باشد. در کل فعلا اطلاعات کامل و دقیقی در خصوص عملکرد این سنسور ارائه نشده و باید منتظر اخبار و شایعات بعدی در این خصوص باشیم.
اگر ال‌جی محصول جدید خود را با ۵ دوربین معرفی و روانه بازار کند، این اولین باری است که چنین محصولی توسط یک کمپانی مطرح معرفی می‌شود. در حال حاضر برخی از تلفن‌های هوشمند از ۴ سنسور دوربین بهره می‌برند که دو سنسور در بخش پشتی و دو سنسور در قسمت جلویی دستگاه قرار دارد. در محصولی نظیر هواوی P20 Pro نیز سه سنسور در بخش پشتی قرار گرفته و تنها یک سنسور در قسمت جلوی دستگاه قرار دارد.
ال جی V35 ThinQ
فعلا اطلاعاتی در خصوص کیفیت و دقت این سنسور‌ها و خروجی آن‌ها اعلام نشده است اما انتظار داریم که ال‌جی به این موضوع نیز توجه ویژه‌ای داشته باشد و صرف حضور ۵ دوربین را در دستگاه ملاک خود قرار ندهد. بر اساس آنچه که شایعات گزارش می‌کنند، ال جی V40 دارای نمایشگری با زایده و بریدگی خواهد بود (همانند آیفون ایکس)‌ و به نظر می‌رسد که از نظر ظاهری کمی شبیه به ال‌جی G7 باشد. البته فعلا معلوم نیست که ال‌جی در محصول جدید خود از پنل نمایشگر OLED استفاده می‌کند یا LCD.
به نظر می‌رسد که ال جی V40 از یک پردازنده کوالکام اسنپ دراگون ۸۴۵ برای پردازش‌های خود استفاده خواهد کرد. Quad-DAC ال‌جی نیز به احتمال زیاد به وی ۴۰ باز خواهد گشت. سنسور اثر انگشت این تلفن هوشمند در بخش پشتی آن قرار گرفته و گفته می‌شود که یک دکمه اختصاصی برای دستیار صوتی گوگل نیز در کناره دستگاه وجود خواهد داشت. نظر شما در خصوص ال جی وی ۴۰ چیست و چه انتظاراتی از این تلفن هوشمند دارید؟


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا