اخبار تکنولوژی

شیائومی از ردمی ۱۳سی رونمایی کرد

شرکت شیائومی هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند. زیربرند ردمی این شرکت سابقه درخشانی در ارائه محصولات خوش قیمت دارد. به تازگی گوشی ردمی ۱۳ سی این کمپانی معرفی شده است.

به نظر می‌رسد که شیائومی سری ردمی ۱۳ را با شروع از پایین و حرکت به سمت بالا معرفی خواهد کرد. ردمی ۱۳C اکنون به طور رسمی اولین عضو است زیرا این گوشی سطح پایه در نیجریه راهی بازار شد. ما می‌دانیم که به کشورهای دیگر نیز خواهد رسید، همانطور که در فهرست آمازون ایالات متحده از چند روز پیش نشان داده شد.

ردمی ۱۳C شبیه به Poco C65 به نظر می‌رسد اما تفاوت‌هایی دارد. ۱۳C دارای چیپ مدیاتک ۹ نانومتری Helio G99 با ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت رم است. حافظه داخلی آن ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی بوده و شامل صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی LCD با نرخ رفرش ۹۰ هرتز می‌شود.

۱۳C دارای یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بوده و در عقب دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی f/1.8 و لنز عمق ۲ مگاپیکسلی دارد. دستگاه شامل باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ ۱۸ واتی می‌شود. اگر Redmi 13C از Poco C65 پیروی کند، یک آداپتور شارژ ۱۰ واتی هم در باکس خرده فروشی دارد.

شیائومی ردمی ۱۳ سی در رنگ مشکی و سبز شبدری در نیجریه به فروش می‌رسد. مدل پایه ۴/۱۲۸ گیگابایت (۱۱۴ یورو، ۱۰,۱۷۰ روپیه) است، در حالی که نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایت به (۱۲۵ یورو، ۱۱,۲۰۰ روپیه) می‌رسد. ردمی از برندهای مطرح تولیدکننده گوشی هوشمند بوده که هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند.

ردمی ۱۳سی از راه رسید

این برند چینی همیشه سعی داشته سبد محصول خود را با ویژگی‌های جذابی همراه سازد. همچنین انتظار داریم بزودی سری Redmi K70 این کمپانی را شاهد باشیم که چندین مدل از جمله نسخه استاندارد، پرو و e دارد. پیش بینی شده سری ردمی K70 پرچمداران قدرتمندی باشند که در نوع خود برجسته هستند.

ردمی زیربرند فعال شیائومی بوده که توانسته سبد محصول خود را با گزینه‌های متنوع همراه سازد. ردمی ۱۳سی جانشین ردمی ۱۲سی بوده که سال ۲۰۲۲ راهی بازار شد و توانست با فروش خوبی مواجه شود. پیش بینی شده این برند بزودی مدل‌های دیگری هم معرفی کند که در نوع خود قابل توجه هستند.

ردمی در تلاش بوده تا بزودی پرچمداران قدرتمندی را معرفی کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا