اخبار

معرفی گلکسی گراند پرایم‌۴G و گلکسی اس‌۴‌مینی پلاس سامسونگ

معرفی گلکسی گراند پرایم‌4G و گلکسی اس‌4‌مینی پلاس سامسونگ,گلکسی اس‌4‌مینی پلاس,GRAND PRIME4G,GALAXY S4 MINI,معرفی گلکسی,شرکت سامسونگ,سایت خبری موبایلستان

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص معرفی گلکسی گراند پرایم‌۴G و گلکسی اس‌۴‌مینی پلاس سامسونگ خبر داده است ، گلکسی اس ۴ مینی پلاس در واقع همان گلکسی اس ۴ مینی می باشد که پردازنده‌ی آن ارتقا یافته این گوشی از صفحه‌نمایش ۴.۳ اینچی سوپر امولد با رزولوشن QHD، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۴۱۰ با فرکانس هسته ۱.۲ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو ۳۰۶ و ۱.۵ گیگابایت رم بهره می‌برد و مانند گذشته مجهز به دوربین ۸ مگاپیکسلی و باتری ۱۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می باشد. به علاوه این گوشی در بازارهای مختلف با قیمتی در حدود ۲۵۰ دلار عرضه شده است.

sam-galaxy-s4

گلکسی گرند پرایم ۴G نیز که مختص بازار هند خواهد بود و دارای صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل می باشد. پردازنده‌ی این گوشی ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز است و به علاوه این گوشی از وجود ۱ گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی ۸ گیگابایتی قابل افزایش نیز بهره می‌برد. دوربین اصلی گراند پرایم ۴G هشت مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسل است و باتری آن نیز ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. به علاوه این گوشی دو سیم کارته بوده و هر دو سیم کارت نیز از اینترنت نسل چهارم ۴G پشتیبانی می‌کنند. گلکسی گرند پرایم ۴G با قیمت ۱۷۳ دلاری وارد بازار هند شده است.

Samsung-Galaxy-s4-grand1

منبع : zoomit.ir

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا