اخبار تکنولوژی

تبلت Legion Y700 2023 گیمینگ لنوو در راه است

لنوو این روزها خود را برای عرضه تبلت Legion Y700 2023 گیمینگ آماده می‌کند که در تاریخ ۲۲ جولای در چین رونمایی خواهد شد. بازار اخیرا شاهد عرضه یک تبلت گیمینگ ۱۲.۱ اینچی از RedMagic بوده است.

محصول لنوو برای افرادی مناسب بوده که قصد تهیه تبلت با نمایشگر خوش سایز و سخت افزاری قدرتمند دارند. لنوو فاش کرد که این تبلت همان صفحه نمایش ۸ اینچی مدل ۲۰۲۲ را حفظ خواهد کرد. از آنجایی که این مدل به‌روزرسانی مدل ۲۰۲۲ است، انتظار داریم پردازنده قدرتمند، صفحه نمایش با نرخ نوسازی بالاتر و فضای ذخیره‌سازی بزرگ را در میان دیگر ارتقاء و پیشرفت‌های قابل توجه به ارمغان بیاورد.

گزارش شده که این تبلت دارای ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم است و پیش بینی می‌شود رابط کاربری ZIUI 15 مبتنی بر اندروید ۱۳ داشته باشد. اگرچه مدل ۲۰۲۲ این تبلت با پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ عرضه شد، انتظار داریم مدل ۲۰۲۳ با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱  به بازار برسد. این می‌توانست اسنپدراگون ۸پلاس نسل ۲ باشد، اما برای جبران آن می‌تواند با فضای خنک‌کننده بزرگ‌تری همراه باشد.

برای کسانی که نمی‌دانند، لنوو تبلت Legion Y700 را در سال ۲۰۲۲ با نمایشگر ۸.۸ اینچی LCD دارای پشتیبانی از طیف رنگی ۱۰۰۰ DCI P3 عرضه کرد. نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۲۵۶۰*۱۶۰۰ پیکسل هم داشت. این تبلت با چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۷۰ همراه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار رسید. همچنین باید به باتری ۶۵۵۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی شارژ سریع ۴۵ واتی در کنار رابط کاربری ZUI 13 اشاره کرد.

تبلت Legion Y700 2023 در نزدیکی معرفی

در اخباری مرتبط لنوو در حال گسترش خط تولید لپ تاپ است. آنها اخیرا عینک Morningstar G2 AR را معرفی کردند، اما بازار لپ تاپ را فراموش نکرده است. در واقع، این شرکت به تازگی یک ویدیوی تیزر از Ultrabook آینده یعنی لپ تاپ YOGA Air 14s 2023 منتشر کرده که به نظر یک دستگاه قدرتمند و همه کاره است.

لنوو به تازگی یک تیزر ویدیویی از اولترابوک آینده یعنی لپ تاپ YOGA Air 14s 2023 منتشر کرد. این لپ‌تاپ از پردازنده‌ سری Ryzen 7040 AMD، همراه با نمایشگر ۱۴.۵ اینچی ۳K OLED و شش بلندگو بهره می‌برد. دستگاه YOGA Air 14s 2023 مجهز به پردازنده انحصاری پکیج FP8 لنوو نسخه Ryzen 7 7840U، معروف به R7 7840S است.

این پردازنده با ۳۲ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این لپ تاپ همچنین دارای یک باتری ۷۰ وات ساعتی بوده که باید عمر باتری طولانی مدتی را ارائه دهد. صفحه نمایش YOGA Air 14s 2023 یک نمایشگر ۱۴.۵ اینچی OLED با وضوح ۳K است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا