اخبار تکنولوژی

سیستم عامل iOS 17 دارای سایدلودینگ هایی برای آیفون است

شرکت اپل قصد دارد در جریان رویداد WWDC 2023 از سیستم عامل iOS 17 خود رونمایی کند. نسخه‌ای که نسبت به قبل دارای ویژگی‌های بهبودیافته و طراحی بهتر است.

با این حال، طبق گزارش‌ها، اپل قصد دارد علاوه بر محصولات نرم افزاری، چندین دستگاه سخت افزاری هم معرفی کند. به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل طی رویداد نسخه جدید تمام سیستم عامل‌های خود را معرفی خواهد کرد. از جمله باید به iPadOS و WatchOS که ویژگی‌های جدیدی را رقم خواهند زد.

این پتانسیل ادعایی برای ویژگی‌های جدید مبتنی بر نرم‌افزار ممکن است با به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری که در «Watch series 9/X» یافت می‌شود، نسبت معکوس داشته باشد. گفته شده سیستم عامل iOS 17 قرار است ساید لودینگ هایی برای آیفون به ارمغان آورد.

در نهایت، گورمن اکنون پیش‌بینی می‌کند که iOS 17 ممکن است نسخه اصلی باشد که در آن اپل گزینه سایدلودینگ را برای آیفون‌ها مطابق با «مقررات جدید اروپایی» در سال ۲۰۲۴ اجرا می‌کند.

سیستم عامل iOS 17 در نزدیکی

در اخباری مرتبط خانواده آیفون ۱۵ اپل قرار است اواخر امسال معرفی و عرضه شوند. با این حال، به نظر رسیده که این کمپانی ظاهراً با مشکلاتی در تولید نمایشگر برای مدل‌های آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس مواجه است، مشکلی که ناشی از قابلیت داینامیک آیلند می‌شود.

برای کسانی که نمی‌دانند، یکی از بزرگ‌ترین تغییرات طراحی، اضافه شدن داینامیک آیلند به صفحه نمایش دو مدل اقتصادی سری آیفون ۱۵ است. سال گذشته تنها مدل پرو و مکس را دربرمی‌گرفت اما سال ۲۰۲۳ تمامی مدل‌ها چنین ویژگی دارند. اگرچه، همچنان تفاوت‌های خاصی در صفحه نمایش وجود خواهد داشت. مدل‌های آیفون ۱۵ پرو آخرین نمایشگر LTPO OLED را حفظ خواهند کرد، در حالی که آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس دارای پنل‌های ارزان‌تر LTPS هستند و از داینامیک آیلند بهره می‌برند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا