اخبار تکنولوژی

برند اپل این هفته محصول جدید معرفی می کند

به گفته یک منبع موثق که با MacRumors مصاحبه داشت، انتظار می‌رود برند اپل چندین محصول جدید را در این هفته معرفی کند. اپل معمولاً عرضه محصولات خود را از طریق انتشارات مطبوعاتی در وب سایت خود اعلام می‌کند.

بنابراین، اگر شایعه درست باشد، احتمالا اپل به‌زودی اعلامیه‌ای را منتشر خواهد کرد. در حالی که جزئیات خاصی هنوز ناشناخته است، گمانه‌زنی‌هایی در مورد آیپدهای جدید، رایانه‌های مک و لوازم جانبی بازطراحی شده وجود دارد. مارک گورمن از بلومبرگ، که به خاطر بینش‌های صنعت شهرت دارد، همچنین اشاره کرد که اپل قصد دارد مدل‌های جدید آیپد پرو، آیپد ایر و مک‌بوک ایر را به همراه لوازم جانبی جدید Magic Keyboard و Apple Pencil عرضه کند.

با این حال، او پیشنهاد می‌کند که اپل احتمالاً از برگزاری یک رویداد سنتی خودداری می‌کند. در مقابل، شرکت ممکن است اعلامیه‌های آنلاین را در وب‌سایت خود، همراه با ویدیوها و کمپین‌های بازاریابی در نقطه‌ای در ماه مارس یا آوریل انتخاب کند. در میان به‌روزرسانی‌های شایعه‌شده می‌توان به دو مدل جدید iPad Pro با تراشه‌های M3، نمایشگرهای OLED پیشرفته، طراحی باریک‌تر و احتمالاً پشتیبانی از شارژ بی‌سیم MagSafe اشاره کرد.

برند اپل محصول جدیدی معرفی می کند

علاوه بر این، منابع به‌روزرسانی سری آیپد ایر با تراشه M2 و احتمالاً یک گزینه جدید و بزرگ‌تر ۱۲.۹ اینچی را پیشنهاد می‌کنند. لوازم جانبی نیز در این چرخه به‌روزرسانی انتظار می‌رود، از جمله صفحه کلید جادویی بازطراحی‌شده برای iPad Pro با ترک‌پد بزرگ‌تر و ظاهری تازه مجهز شود. همچنین ممکن است یک به‌روزرسانی برای Apple Pencil نیز معرفی شود.

علاوه بر این، مدل‌های جدید مک بوک ایر ۱۳ و ۱۵ اینچی احتمالا مجهز به تراشه‌های M3 هستند و با اتصال Wi-Fi 6E و بلوتوث ۵.۳ ارتقا یافته‌اند. در حالی که تایید نشده است، گمانه زنی‌هایی در مورد یک گزینه رنگ جدید برای آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس، همراه با تغییرات فصلی معمول در قاب‌های آیفون و بندهای اپل واچ وجود دارد.

همچنین زمزمه‌هایی در مورد تلویزیون جدید اپل و هوم پاد با صفحه نمایش در اوایل سال ۲۰۲۴ وجود دارد. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا این محصولات برای عرضه آماده هستند یا خیر. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چه برنامه‌ای در سر دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا