اخبار تکنولوژی

گوشی بلک ویوو N6000 مقاوم و کوچک

بلک ویوو گوشی هوشمند کوچک جدید خود را معرفی کرده که برخی از ویژگی‌های عملکردی مناسب را دارد. گوشی هوشمند مقاوم بلک ویو N6000 دارای صفحه نمایش ۴.۳ اینچی و رزولوشن ۵۴۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است. حداکثر روشنایی آن ۴۵۰ نیت بوده و از چیپست مدیاتک Helio G99 قدرت می‌گیرد.

گوشی هوشمند بلک ویوو N6000 دارای پیکربندی حافظه/ذخیره سازی ۸ گیگابایت رم/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بوده و باتری ۳۸۸۰ میلی آمپرساعتی دارد. گوشی جدید Blackview با سیستم عامل DokeOS نسخه ۳.۱ مبتنی بر اندروید ۱۳ مجهز شد. اعلان‌های بهبودیافته و ویژگی‌های مرتبط با حریم خصوصی بهبود یافته را ارائه می‌دهد. همچنین دارای یک کنترل پنل جدید برای ناوبری راحت‌تر است.

Blackview N6000 جدید دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. باتری جمع و جور دو سلولی و حالت جامد گوشی هوشمند تا ۱۸ روز فعالیت در حالت آماده به کار و ۲۲ ساعت استفاده معمولی را ارائه می‌دهد. با این حال، عمر باتری N6000 هنگام تماشای ویدیو یا بازی به حدود ۷ ساعت کاهش می‌یابد.

سنسور دوربین اصلی N6000 سامسونگ ISOCELL GM2 است و از پردازش نرم افزار ArcSoft 5.0 برای بهبود کیفیت تصویر استفاده می‌کند. وزن این گوشی هوشمند حدود ۲۰۸ گرم و ضخامت آن ۱۸.۴ میلی متر است. استاندارد MIL-STD-810H را دارا بوده و به لطف رتبه بندی IP68 و IP69K می‌تواند تا ۳۰ دقیقه در زیر آب در عمق ۱۵ متری مقاومت کند.

N6000 از اتصال دو سیم کارته ۴G LTE پشتیبانی کرده و دارای دکمه جانبی قابل تنظیم است. این گوشی با قیمت ۱۵۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

بلک ویوو N6000 یک گوشی جمع و جور

 بلک ویوو N6000

در اخباری مرتبط  بلک ویوو از گوشی هوشمند دیگری که  طراحی بدنه مستحکم برخوردار است به نام بلک ویوو BV9300 رونمایی کرده که دارای باتری پرظرفیت ۱۵ هزار میلی آمپرساعتی است. بخش باتری نقطه قوت دستگاه بوده که دقیقا ظرفیت آن ۱۵۰۸۰ میلی آمپرساعت است و به گوشی هوشمند اجازه می‌دهد تا دو ماه فعال باقی بماند. دستگاه با شارژ سریع ۳۳ واتی بیش از ۲۰۰ دقیقه طول می‌کشد تا شارژ شود.

در قلب بلک ویوو BV9300 تراشه Helio G99 مدیاتک بدون پشتیبانی از شبکه‌های نسل پنجم قرار دارد. این پردازنده با ۱۲ گیگابایت رم همراه شده، اما ظرفیت کل آن به لطف پشتیبانی از فناوری گسترش حافظه، ۲۱ گیگابایت است. ظرفیت ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت اعلام شد.

این مدل به دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شد. همچنین در عقب دستگاه مسافت یاب لیزری وجود دارد که توانایی دقت ۱ میلی‌متری ارائه می‌دهد. بدنه دارای مهر و موم لاستیکی و همچنین استانداردهای دوام IP68، IP69K، MIL-STD-810G و MIL-STD-810H است.

بلک ویوو BV9300 از ۱۰ می عرضه شده و قیمت آن ۲۲۰ دلار است. این شرکت چینی در زمینه تولید گوشی‌های بادوام و با ظرفیت باتری بالا بسیار شناخته شده است. گوشی‌هایی که بیشتر افرادی دارای شرایط کاری سخت را هدف قرار داده که به دنبال مدلی بادوام هستند. این مدل در بازار چین عرضه شده و مشخص نیست چه زمانی باید انتظار عرضه آن در بازارهای بیشتری داشت.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا