اخبار تکنولوژی

نسخه ۲۴۰ واتی گوشی ریلمی جی تی ۳ در راه بازارهای بیشتر

برند چینی گوشی‌های هوشمند Realme در نمایشگاه MWC 2023 از اولین گوشی هوشمند خود با پشتیبانی از شارژ ۲۴۰ واتی با نام Realme GT 3 240W پرده برداری کرد. این گوشی هوشمند قبلاً در چند بازار جهانی عرضه شده و گفته می‌شود که نسخه ریبرند شده Realme GT Neo 5 است. ریلمی جی تی ۳ نسخه ۲۴۰ واتی پیشتر در چین عرضه شده و توانایی آن در سطحی است که در مدت زمان کوتاهی شارژ می‌شود.

همچنین انتظار داریم این پرچم‌دار سریع‌ترین شارژ در میان دیگر مدل‌ها بوده و به تازگی در پایگاه BIS هند رویت شده و انتظار داریم بزودی در این منطقه به فروش خواهد رسید.  این گوشی هوشمند با شماره مدل RMX3709 و کد تایید RGQL/78F/1123/S (23-4865) لیست شده است. این دستگاه همچنین در وب سایت گواهی TDRA مشاهده شد که نشان دهنده عرضه جهانی این دستگاه را دارد. با این حال، باید منتظر تایید رسمی در مورد عرضه آن در بازارهای دیگر بود.

از آنجایی که Realme GT 3 240W برای اولین بار در چند بازار جهانی عرضه شده، مشخصات دستگاه از قبل فاش شده است. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی OLED است که وضوح ۲۷۷۲×۱۲۴۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و ۱۰۰ درصد طیف رنگی DCI-P3 را ارائه می‌دهد. این گوشی از پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Plus Gen 1 قدرت می‌گیرد.

ریلمی جی تی ۳ یک گوشی برجسته

همچنین باید به رابط کاربری Realme UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ اشاره کرد. گوشی دارای سیستم دوربین عقب سه‌گانه است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. در کنار این، دستگاه دارای یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است.

مهمترین و جالب‌ترین مشخصات این است که دستگاه دارای باتری ۴۶۰۰ میلی آمپرساعتی بوده که از شارژ سریع ۲۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند این دستگاه را تنها در چهار دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ کنند در حالی که می‌توان آن را در ۹.۵ دقیقه به طور کامل شارژ کرد. باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه ریلمی برای این گوشی هوشمند قدرتمند چیست.

ریلمی هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار و میان رده خود را معرفی و عرضه می‌کند. بنابراین انتظار داریم بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد و برند چینی محصولات جذابی را تدارک دیده تا بتواند علاقمندانی را بیش از پیش کسب کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا