اخبار تکنولوژی

شیائومی از تلفن Redmi A3 رونمایی کرد

شیائومی طبق برنامه‌ریزی قبلی تلفن Redmi A3 را در هند عرضه کرد. همانطور که از نام آن پیداست، این مدل نسل سوم در سری گوش‌ های هوشمند پایه Redmi A است.

این گوشی به ترتیب جایگزین Redmi A2 و Redmi A1 در سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۲ می‌شود. هند اولین کشوری است که این محصول را دریافت کرده است. Redmi A3 با وجود اینکه یک مدل پایه بوده، شبیه یک گوشی هوشمند پریمیومی با ماژول دوربین دایره‌ای غول پیکر است. دارای یک قاب تخت و به صورت شیشه‌ای و همچنین چرمی در عقب ظاهر می‌شود.

این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با طراحی ناچ است. پنل LCD دارای وضوح تصویر ۱۶۵۰ در ۷۲۰ پیکسل (HD+) و نرخ تجدید ۹۰ هرتز است. این گوشی از چیپست مدیاتک Helio G36 با رم LPDDR4x و حافظه eMMC 5.1 قدرت می‌گیرد. از نظر نرم افزاری، اندروید ۱۳ بر اساس MIUI 14 دارد.

این گوشی دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب بوده که با یک سنسور ثانویه ۰.۰۸ مگاپیکسلی همراه شد. در جلو، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دارد. مانند هر گوشی اقتصادی، این گوشی نیز دارای جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و اسلات کارت MicroSD اختصاصی است. همچنین یک حسگر اثر انگشت جانبی و یک درگاه USB Type-C نیز وجود دارد.

تلفن Redmi A3 از راه رسید

گزینه‌های اتصال روی آن شامل دو سیم کارت، ۴G، وای فای دو بانده، بلوتوث ۵.۳ و GNSS می‌شود. در نهایت، دستگاه انرژی را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی می‌گیرد و از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

Redmi A3 دارای برچسب قیمت زیر در هند به فروش می‌رسد:

  • ۳ گیگابایت + ۶۴ گیگابایت – ۷۲۹۹ روپیه (۹۰ دلار)
  • ۴ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت – ۸۲۹۹ روپیه (۱۰۰ دلار)
  • ۶ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت – ۹۲۹۹ روپیه ( ۱۱۰ دلار)

این دستگاه می‌تواند در رنگ‌های آبی، مشکی  یا سبز موجود باشد. دو نوع اول دارای عقب شیشه‌ای هستند، در حالی که نسخه آخر دارای روکش چرمی است. خرید این گوشی از ۲۳ فوریه از طریق Mi.com، Flipkart و فروشگاه‌های خرده‌فروشی آفلاین در سراسر کشور در دسترس خواهد بود.

شیائومی در نظر داشته سال جاری نسل جدید گوشی‌های قبل را معرفی کند. مدل‌هایی که طراحی جذاب و  قیمت مناسبی دارند و از سخت افزار ایده‌آل نیز بهره می‌برند. پیش بینی شده بزودی مدل‌های جدید دیگری را هم شاهد باشیم که توسط این برند شناخته شده چینی رونمایی و عرضه خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا