اخبار تکنولوژی

گوشی ردمی A3 بزودی معرفی می شود

ردمی A3، یک گوشی هوشمند رده پایه از آینده بوده که در ماه‌های اخیر گواهی‌های مختلفی دریافت کرده است. با آخرین تاییدیه از مرجع TDRA امارات انتظار داریم بزودی رونمایی شود. با چندین گواهی از قبل تضمین شده، نشان می‌دهد که رونمایی رسمی A3 چندان دور نیست.

اسکرین شات نشان می‌دهد که دستگاه شیائومی با شماره مدل ۲۳۱۲۹RN51X در هنگام عرضه در امارات ردمی A3 نامیده می‌شود. این دستگاه همچنین توسط سایر پلتفرم‌های صدور گواهی، مانند NBTC تایلند، IMDA سنگاپور، TKDN و SDPPI اندونزی و EEC اروپا تأیید شده است.

نسخه هندی ردمی A3 که دارای شماره مدل ۲۳۱۲۹RN51H است، در ماه دسامبر توسط مرجع BIS این کشور تأیید شد. متأسفانه، هیچ یک از این گواهی‌ها جزئیات مشخصی در مورد مشخصات اصلی دستگاه منتشر نکرده است. نام این دستگاه حاکی از آن بوده که جانشین Redmi A2 خواهد شد که در مارس ۲۰۲۳ به طور رسمی معرفی شد. بنابراین، احتمالاً A3 ممکن بوده در سه ماهه اول سال جاری معرفی شود.

Redmi A2 دارای پنل ۶.۵۲ اینچی IPS LCD با طراحی ناچ است. وضوح HD+ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز را ارائه می‌دهد. در جلو دوربین ۵ مگاپیکسلی و پنل عقب آن سیستم دوربین دوگانه ۸ مگاپیکسلی دارد.

گوشی ردمی A3 با مشخصات رده پایه

گوشی ردمی A3

Redmi A2 در بخش سخت افزاری دارای تراشه Helio G36، رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ ۱۰ واتی از طریق درگاه microUSB است. این دستگاه دارای اندروید ۱۳ نسخه Go بوده و یک اسلات کارت microSD برای ذخیره‌سازی اضافی دارد. این مدل در چندین رنگ مانند آبی، مشکی کلاسیک و سبز دریایی عرضه خواهد شد. در هند، این دستگاه در حال حاضر با قیمت اولیه ۵۲۹۹ روپیه (۶۴ دلار) در دسترس است.

در دیگر خبرها برند گوشی‌های هوشمند Redmi در حال حاضر از جدیدترین سری Redmi Note 13 5G خود در چین و بازار هند رونمایی کرده است، در حالی که این برند قرار است این سری را در بازار جهانی نیز در ۱۵ ژانویه ۲۰۲۴ عرضه کند. دو دستگاه ۴G ردمی نوت ۱۳ ۴G و مدل پرو خواهد بود.

Redmi Note 13 4G پیشتر در تعدادی از وب‌سایت‌های گواهی مشاهده شد، در حالی که پیشتر رندرها و قیمت اروپایی این دستگاه نیز به صورت آنلاین به بیرون درز کرده بود. به تازگی The Tech Outlook گوشی Redmi Note 13 4G را در وب سایت گواهی TDRA با شماره مدل ۲۳۱۲۹RAA4G مشاهده کرد.

پایگاه داده چیز زیادی در مورد این دستگاه آینده به جز نام و شماره مدل آن فاش نمی‌کند. اما ظاهر دستگاه در وب سایت نشان می‌دهد که Redmi Note 13 4G در حال نزدیک شدن به عرضه است.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا