اخبار

بازی واقعیت افزوده Ghostbusters World برای تلفن‌های همراه

بازی واقعیت افزوده Ghostbusters World وارد تلفن‌های همراه خواهد شد

اگر شما هم یکی از طرفداران بازی‌های مبتنی بر واقعیت افزوده هستید جالب است بدانید که به‌تازگی بازی تلفن‌های همراه هوشمند جدیدی به نام “Ghostbusters World” برای سال ۲۰۱۸ میلادی رونمایی شده است. این بازی به‌احتمال بسیار قوی گیم مبتنی بر موقعیت مکانی خواهد بود که المان های واقعیت افزوده موجود در آن بسیار شبیه به بازی بسیار جنجالی پوکمان گو است که در سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه شد.
بر اساس اظهارات منتشرشده در حساب کاربری فیس‌بوک رسمی این بازی، کاربران این بازی باید به جستجو و شکار چیزهایی مانند اشباح، موجودات ماورا الطبیعه، ارواح سرگردان و… بپردازند. بااین‌وجود تاریخ عرضه دقیق این محصول هنوز مشخص نشده است.
نرم‌افزار یادشده از سوی کمپانی‌های Creative Lab و Columbia Pictures تولید خواهد شد که بازیکنان را به پاسخ به تماس‌ها با رفتن به بیرون از خانه و جستجو برای ارواح مجازی در دنیای واقعی تشویق می‌کند. این بازی بسیار شبیه به بازی‌ای به نام Niantic است که با کمک کمپانی پوکمان ساخته‌شده بود و کاربران را مجبور می‌کرد که به خارج از خانه رفته و موجودات مجازی موجود در موقعیت‌های مکانی مختلف را بگیرند.
طرح منتشرشده بر روی وب‌سایت بازی “Ghostbusters World” کاراکترهای بسیار جالبی را به نمایش می‌گذارد که پیش‌ازاین در فیلم‌ها، کارتون‌ها و کتاب‌های مصور Ghostbusters دیده‌شده بودند. بااین‌حال هنوز مشخص نیست که خط داستانی اصلی این بازی چه خواهد بود و درصد موفقیت فروش آن به چه حدی خواهد رسید. بااین‌حال تجربه بازی‌های واقعیت افزوده برای کاربران بسیار جالب است و می‌توان پیش‌بینی کرد که این بازی که برای تلفن‌های همراه هوشمند عرضه خواهد شد به‌زودی با استقبال فراوانی از جانب کاربران روبرو شود. البته نکته حائز اهمیت این است که تشویق کاربران برای بلند شدن و به دنبال این موجودات عجیب‌وغریب رفتن خود نیازمند ارائه مشوق بسیار قوی است که سازندگان این بازی باید این امر را به‌خوبی در نظر داشته باشند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا