اخبار تکنولوژی

گوشی هوآوی Nova Y71 با دوربین ۴۸ مگاپیکسل معرفی شد

هواوی یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید را در بازار جهانی عرضه کرده است. هوآوی Nova Y71 اکنون با صفحه نمایش ۶.۷۵ اینچی و باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در وب سایت این شرکت لیست شد.

این گوشی با یک دوربین سه گانه در عقب، طراحی جذابی ارائه می‌دهد. گوشی ۴G از چیپست Kirin انرژی گرفته و مانند باقی گوشی‌های هواوی فاقد خدمات گوگل است.

هواوی نوا وای ۷۱ یک گوشی هوشمند میان رده بوده اما با طراحی جذاب عرضه می‌شود. این گوشی دارای یک طراحی منحنی بوده که شامل یک ماژول دوربین استوانه‌ای می‌شود. در قسمت سلفی، یک بریدگی U شکل و حاشیه‌های نازک در طرفین تعبیه شد. وزن آن تقریباً ۱۹۹ گرم و ضخامت آن ۸.۹۸ میلی‌متر است. همچنین یک جک هدفون روی دستگاه وجود دارد که در بیشتر گوشی‌ها حذف شد.

این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگ ۶.۷۶ اینچی TFT LCD با نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۰.۲۶ درصد و وضوح HD+ (1600 x 720 پیکسل) است. چنین پنلی می‌تواند ۱۶.۷ میلیون رنگ را نمایش دهد. هوآوی در صفحه محصول به پردازنده دستگاه اشاره‌ای نکرده اما قرار است Kirin 710A باشد. این تراشه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده که با اسلات کارت microSD تا ۵۱۲ گیگابایت قابل ارتقا است.

هوآوی Nova Y71 با طراحی شیک

برای دوربین، Nova Y71 شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، حسگر ۵ مگاپیکسل با زاویه فوق عریض ۱۲۰ درجه و سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی (دیافراگم f/2.4) می‌شود. در جلو، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تعبیه شد. این دستگاه یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی داشته که گفته می‌شود نیم هفته دوام می‌آورد. همچنین باید به فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی سوپرشارژ این شرکت هم اشاره کنیم. این دستگاه هواوی EMUI 12 مبتنی بر هارمونی او اس دارد.

Nova Y71 در حال حاضر راهی بازار آفریقای جنوبی با قیمت ۲۶۶ دلار شد. در روزهای آینده باید انتظار عرضه مناطق دیگر را داشت. هواوی در حال گسترش دامنه محصولات خود با نمایشگر هوشمند جدیدی به نام نمایشگر Smart Screen S3 Pro است. مدل ۸۶ اینچی بزرگ‌ترین مدل در سری S3 Pro خواهد بود که در حال حاضر شامل مدل ۶۵ و ۷۵ اینچی می‌شود. اخیراً تاریخ عرضه نمایشگر جدید فاش شده و انتظار می‌رود که در ۱۰ جولای به فروش برسد.

طبق آخرین اطلاعات فاش شده، نسخه ۸۶ اینچی هواوی Smart Screen S3 Pro قرار است در تاریخ ۱۰ جولای عرضه شود. این خبر به دنبال رونمایی موفق از سری S3 Pro در سری هواوی Nova 11 و معرفی محصول بهاره در آوریل سال جاری است. در جریان عرضه اولیه، هواوی از مدل‌های ۶۵ و ۷۵ اینچی S3 Pro با قیمت اولیه ۵.۹۹۹ یوان و ۷.۹۹۹ یوان رونمایی کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا