اخبار تکنولوژی

گوشی ویوو Y79+ بزودی معرفی خواهد شد

شرکت ویوو از برندهای مطرح چینی در زمینه تولید گوشی هوشمند بوده که هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی و عرضه می‌کند. به نظر رسیده در آینده نزدیک باید شاهد معرفی یک مدل میان رده به نام ویوو Y79+ باشیم.

طبق گزارش‌ها، ویوو در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید از سری Y است. محصول آینده احتمالا Y79+ نام خواهد داشت که بخشی از این خانواده میان رده تلقی می‌شود. این مدل در وب سایت گواهی کنسول Google Play رویت شده است و مشخصات کلیدی آن هم فاش شد. برای یادآوری، این برند ماه گذشته مجموعه‌ای از گوشی‌های سری Y را در چین عرضه کرد که شامل Y100 5G، Y55t و غیره می‌شود.

در کنسول Google Play، ویوو Y79+ با شماره مدل V2313A لیست شده است. طبق رندر، گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر حفره‌دار برای دوربین سلفی است و حاشیه اطراف نمایشگر نیز چندان زیاد نیست. گفته می‌شود این دستگاه دارای وضوح صفحه نمایش ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و تراکم صفحه نمایش ۴۸۰dpi است. دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت راست قرار دارند.

پایگاه داده به پردازنده SM6375 اشاره می‌کند که از دو هسته Cortex-A78 و شش هسته Cortex-A55 تشکیل شد. پردازنده گرافیکی Adreno 619 هم به این چیپ ملحق شده است. این امر وجود تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ را بر روی دستگاه تایید می‌کند. این تلفن هوشمند دارای ۱۲ گیگابایت رم است و با سیستم عامل اندروید ۱۳ به فروش خواهد رسید.

ویوو Y79+ در نزدیکی

این همه آن چیزی است که لیست کنسول Google Play در مورد ویوو Y79+ فاش کرد. شایان ذکر است که این گوشی هوشمند دارای شماره مدل ویوو Y100 در چین است. علاوه بر این، پردازنده، رم و صفحه نمایش خمیده ذکر شده در لیست گواهی نیز با Y100 مطابقت دارند. از این رو، احتمالا Y79+ می‌تواند نسخه‌ای از Y100 باشد.

باید منتظر ماند تا در هفته‌های آینده برند چینی محصول مورد اشاره را معرفی و حقیقت را روشن کند. این شرکت هر سال با محصولات هیجان انگیز خود توانسته موردتوجه علاقمندان قرار گیرد. ویوو در تلاش بوده این مدل را در کنار چند گوشی دیگر معرفی کند و پیشتر نیز سری پرچمدار ویوو ایکس ۱۰۰ با طراحی شیک و سخت افزار بسیار قدرتمند معرفی و عرضه شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا