اخبار تکنولوژی

انتشار تصویر تبلیغاتی گوگل Pixel 8 Pro

سری ۸ پیکسل تا عرضه رسمی فاصله چندانی ندارد، جدای از فاش شدن، عکس دستگاه اکنون در فروشگاه رسمی گوگل فهرست شد. این عکس برای اولین بار توسط @Android_Settings در X.com به اشتراک گذاشته شده که مربوط به گوگل Pixel 8 Pro می‌شود.

اشاره کردن به تفاوت بین تلفن‌های پیکسل دشوار است. در اینجا، کاربر اطلاعاتی را از تگ alt تصویر جمع‌آوری کرد، که به وضوح اشاره می‌کند: «فردی با تلفن Pixel 8 Pro در Porcelain تماس می‌گیرد». با یک نگاه دقیق، گوشی حتی شبیه رندرهای قبلی است و با شیشه‌های بیضی شکل که دوربین‌های عقب را پوشانده است، افشا می‌شود.

به غیر از طراحی و رنگ چینی، اطلاعات واضحی در مورد مشخصات و ویژگی‌های دستگاه وجود ندارد. به نظر می‌رسد که گوگل در سکوت نشان می‌دهد که دستگاه پیکسل جدید را دنبال می‌کند. به نظر می‌رسد پیکسل ۸ دارای صفحه نمایش ۶.۱۷ اینچی کمی کوچک‌تر است در حالی که همان وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و روشنایی ۱۴۰۰ نیت را دارد. نرخ رفرش متغیر از ۱۰ هرتز تا ۱۲۰ هرتز را در خود جای داد. در همین حال، پیکسل ۸ پرو دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با وضوح ۲۹۹۲ در ۱۳۴۴ پیکسل و پشتیبانی از حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت است.

گوگل Pixel 8 Pro با طراحی جذاب

گوگل Pixel 8 Pro

سری Pixel 8 حسگر اصلی Isocell GN2 را نسبت به دوربین قبلی Isocell GN1 همراه می‌کند. دوربین جدید پردازش نور بهتر، فیلم برداری ۸K/30fps و پشتیبانی از HDR را دربرمی‌گیرد. علاوه بر این، همان دوربین ۱۱ مگاپیکسلی سامسونگ ۳J1 در بخش سلفی وجود خواهد داشت. نوع Pro همچنین میزبان یک سنسور اولتراواید ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX787 خواهد بود. لنز تله فوتو سامسونگ GM5 (48 مگاپیکسل) در پیکسل ۸ پرو یکسان خواهد ماند.

هر دو گوشی هوشمند به چیپست گوگل Tensor G3 در کنار رم ۸/۱۲ گیگابایتی LPDDR5 مجهز هستند. پیکسل ۸ قرار است در نسخه ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت رم و Pixel 8 Pro با حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. مدل کوچک‌تر به باتری ۴۴۸۵ میلی آمپرساعتی و پرو دارای باتری ۴۹۵۰ میلی آمپرساعتی خواهد بود. جدای از تغییرات سخت افزاری، چندین ویژگی جدید مبتنی بر نرم افزار وجود دارد که برای اولین بار با سری پیکسل ۸ عرضه خواهند شد.

سری پیکسل ۸ قرار است در ماه اکتبر طی رویداد سخت افزاری گوگل معرفی شود. انتظار داریم پیکسل ۸ در رنگ‌های Jade، Licorice، Haze و Peony عرضه شود و Pixel 8 Pro در رنگ‌های Jade، Licorice، Porcelain و Sky عرضه خواهد شد.



مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا