اخبار تکنولوژی

کاربران توییتر بلو قادر به نوشتن توییت‌های ۴۰۰۰ کلمه‌ای هستند

آیا موردی ذهنتان را درگیر کرده است که برای بیان کردن آن نیاز به توییت کردن بیش از ۲۸۰ کلمه هستید؟ ایلان ماسک (Elon Musk) مالک پر حاشیه‌ی توییتر به داد شما رسیده است. از این پس با خرید اشتراک توییتر بلو (Twitter Blue) قادر به نوشتن توییت‌های ۴۰۰۰ کلمه‌ای خواهید بود. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی جزئیات بیشتری از این خبر بپردازیم.

از این پس اگر یکی از مشترکین سرویس توییتر بلو باشید، قادر به نوشتن توییت‌های طولانی‌تر و تا سقف ۴۰۰۰ کلمه خواهید بود و می‌توانید در جمله‌های طولانی‌تر و در یک توییت تمام آن چیزی را که در ذهنتان می‌گذرد را توییت کنید. البته اگر جزو مشترکین توییتر بلو نیز نباشید، همچنان قادر خواهید بود تا این توییت‌های ۴۰۰۰ کلمه‌ای را مشاهده و با آن‌ها تعامل کنید.

مسئله دیگر این است که کاربران برای نمایش توییت ۴۰۰۰ کلمه‌ای شما نیاز دارند تا دکمه‌ی Show More یا بیشتر نشان بده را کلیک کنند و در حالت عادی، تنها ۲۸۰ کلمه‌ از توییت شما نمایش داده خواهد شد که البته این مسئله باعث می‌شود تا نظم و حالت کلی توییتر بهم نخورده و مشکلات احتمالی در بحث رابط کاربری بوجود نیاید.

یکی از روش‌هایی که توسط بسیاری از کاربران برای نوشتن توییت‌های طولانی استفاده می‌شود، تقسیم کردن یک توییت طولانی به چند توییت مختلف است؛ اما با اضافه شدن این قابلیت جدید، بسیاری از کاربران به سمت خرید یک اشتراک توییتر بلو کشیده خواهند شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا