اخبار تکنولوژی

گوشی ویوو X90 Pro+ با چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۲ آشکار شد

طبق گزارش‌ها، سری X90 ویوو تا پایان سال جاری معرفی خواهند شد و حال به تازگی در پایگاه Geekbench یکی از مدل‌ها با نام ویوو X90 Pro+ رویت شده و برخی از ویژگی‌های آن لو رفت.

ویوو X90 Pro+ با شماره مدل V2227A در وب سایت Geekbench مشاهده شده است. این لیست نشان می‌دهد که این دستگاه توسط یک چیپست کوالکام با کد Kalama قدرت می‌گیرد. گمان می‌رود که این چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۲ آینده باشد که چیپی ۴ نانومتری ساخته شده توسط TSMC است و نسبت به نسل قبل عملکرد قابل توجهی دارد.

این لیست همچنین فاش کرده که این پردازنده دارای حداکثر سرعت فرکانس ۳.۱۹ گیگاهرتز بوده و چهار هسته با فرکانس ۲.۸۰ گیگاهرتز و سه هسته کارآمد با فرکانس ۲.۰۲ گیگاهرتز دارد. این گوشی هوشمند همچنین دارای ۱۲ گیگابایت رم بوده و تحت اندروید ۱۳ عمل می‌کند.

ویوو X90 Pro+ یک پرچمدار قدرتمند

طبق گفته گیک‌بنچ، X90 Pro+ امتیاز تک هسته‌ای ۱۴۸۵ امتیاز و امتیاز عملکرد چند هسته‌ای ۴۷۳۹ را دریافت کرد. این لیست جزئیات زیادی را در مورد مشخصات گوشی آینده فاش نمی‌کند.

گزارش شده که این گوشی ویوو دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED E6 سامسونگ بوده که از وضوح ۲K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و کاهش نور با فرکانس بالا ۱۴۴۰ هرتز ارائه می‌دهد. احتمالاً یک دوربین چهارگانه با یک سنسور دوربین ۱ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX989V همراه با یک دوربین اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی IMX598 سونی، یک لنز پرتره ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX578 و یک OmniVision pertraite OV6om4 داشته باشد.

ویوو X90 Pro می‌تواند تا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5x و ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 4.0 داشته باشد. این دستگاه ممکن است یک باتری ۴۷۰۰ میلی آمپرساعتی داشته باشد که از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر اطلاعات بیشتری درباره محصول آینده ویوو باقی ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا