اخبار

ال جی Stylo 4 با نمایشگر قدرتمند و قلم استایلوس معرفی شد

ال جی Stylo 4 نام تلفن هوشمند جدید کمپانی کره‌ای LG است. این محصول روز گذشته در آمریکا معرفی شد. ال جی استایلو ۴ از یک نمایشگر بزرگ و باکیفیت به همراه قلم استایلوس بهره می‌برد. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص این تلفن هوشمند به دست آوریم.
کمپانی ال جی روز گذشته تلفن هوشمند جدیدی را در آمریکا معرفی کرده است. این محصول جدید، ال جی Stylo 4 نام دارد و از یک پردازنده اسنپ دراگون ۴۵۰ بهره می‌برد. این پردازنده هشت هسته‌ای است و هر هسته آن روی فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز قفل شده‌اند. ۲ گیگابایت حافظه رم برای این دستگاه در نظر گرفته شده و حافظه داخلی آن نیز ۳۲ گیگابایتی است.

مطالب مرتبط:

ال جی Stylo 4
ال‌جی استایلو ۴ از یک نمایشگر ۶.۲ اینچی با وضوح ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در بخش پشتی ال جی Stylo 4 قرار گرفته و دوربین سلفی آن نیز ۵ مگاپیکسلی است. همان‌طور که از نام این تلفن هوشمند پیداست، دستگاه مذکور با یک قلم استایلوس عرضه می‌شود. در بخش پشتی این دستگاه نیز شاهد یک سنسور اثر انگشت هستیم که در زیر دوربین قرار گرفته و ساختاری دایره‌ای دارد. سیستم عامل ال جی Stylo 4 نسخه ۸.۱ از اندروید Oreo است و یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند.
برخی قابلیت‌های نرم افزاری را در این تلفن هوشمند شاهد هستیم که از این بین می‌توان به امکان ساخت گیف از فایل‌های ویدیویی اشاره کرد. همچنین زمانی که نمایشگر دستگاه خاموش باشد، با بیرون کشیدن قلم استایلوس، می‌توان بدون روشن کردن نمایشگر روی صفحه موارد مورد نظر را یادداشت کرد. از سایر قابلیت‌های این تلفن هوشمند می‌توان به پشتیبانی از NFC و Qlens اشاره کرد. Qlens نام قابلیتی شبیه به Google Lens است که ال‌جی ارائه می‌کند.
ال جی Stylo 4
باید توجه داشت که ال جی Stylo 4 از نظر سخت افزار بسیار شبیه به ال‌جی Q Stylus α است که البته این محصول جدید حافظه رم بیشتری دارد و همچنین از Band 71 نیز پشتیبانی می‌کند. نسخه اصلی این محصول با قیمت ۲۳۹ دلار روانه بازار خواهد شد اما در حال حاضر MetroPCS در حال عرضه آن با قیمت ۱۷۹ دلار است.
نظر شما در خصوص ال جی Stylo 4 چیست؟ نظرات خود را در خصوص این تلفن هوشمند با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در میان بگذارید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا