اخبار

ال جی V35 ThinQ با سخت افزار قدرتمند و نمایشگر بدون حاشیه معرفی شد

V35 ThinQ نام محصول جدید کمپانی ال‌جی است که روز گذشته معرفی شد و از سخت افزار بسیار قدرتمندی بهره می‌برد. این محصول از نظر قدرت و عملکرد شباهت زیادی با پرچم‌دار ال‌جی با نام G7 دارد. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری راحب تلفن هوشمند جدید ال‌جی به دست آوریم.
ال‌جی روز گذشته محصول جدیدی را معرفی کرد که در واقع نسخه‌ای ارتقا یافته از ال‌جی V30s به حساب می‌آید. این محصول ال‌جی V35 ThinQ نام دارد و نسخه پیشین آن نیز چندین ماه پیش روانه بازار شده بود. با وجود اینکه V30 ThinQ تنها برخی تغییرات نرم افزاری را نسبت به V30 شامل می‌شد، اما محصول امروز دارای برخی تغییرات و بهبود‌های سخت افزاری نیز هست.

مطالب مرتبط:

ال‌جی V35 ThinQ محصولی پر قدرت است که برخی از مالفه‌های پرچم‌دار این کمپانی با نام G7 را نیز در خود جای داده است. یکی از برترین ارتقا‌های این محصول مربوط به پردازنده آن می‌شود. در این تلفن هوشمند شاهد پردازنده کوالکام اسنپ دراگون ۸۴۵ هستیم که این موضوع باعث می‌شود که سری V ال‌جی نیز از محصولات رقابتی سال ۲۰۱۸ باشند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این پردازنده در محصولات معروفی نظیر سامسونگ گلکسی S9 پلاس و وان‌پلاس ۶ نیز مورد استفاده قرار گرفته است.
V35 ThinQ
ال‌جی G7 که ماه گذشته معرفی شد دارای دوربین دوگانه در بخش پشتی خود بود و اکنون در تلفن هوشمند جدید ال‌جی نیز شاهد دوربین دوگانه هستیم که هر دو سنسور ۱۶ مگاپیکسلی هستند. یکی از سنسورها عملکرد عادی دارد و دیگر دارای زاویه دید گسترده است. وجود چنین دوربینی برای ما آشنا است اما آنچه که باعث می‌شود دوربین محصول فوق جذاب باشد قابلیت تنظیمات جدید آن است که امکان  ثبت تصاویر عالی در شب را فراهم می‌کند و از هوش مصنوعی نیز بهره می‌برد که در نتیجه آن تصاویر به بهترین شکل ممکن ثبت می‌شوند. دوربین جلویی این محصول نیز ارتقا داشته و از ۵ مگاپیکسل به ۸ مگاپیکسل رسیده است.
V35 ThinQ
این محصول در زمینه هوش مصنوعی از Google Lens که نوعی تکنولوژی تشخیص بصری است بهره می‌برد و چنین موردی را در ال‌جی G7 نیز شاهد بودیم. در خصوص نرم افزار و رابط کاربری نیز V35 ThinQ شباهت‌های بسیار زیادی به G7 دارد و تقریبا موردی نیست که بتوانیم تفاوت بین آن‌ها را تشخیص دهیم. این محصول از نظر طراحی بسیار شکیل ساخته شده و نمایشگری بدون حاشیه دارد و هیچ گونه بریدگی را در نمایشگر آن شاهد نیستیم. این محصول از نمایشگری ۶ اینچی OLED بهره می‌برد.
فعلا اطلاعات زیادی در خصوص قیمت محصول جدید ال‌جی منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد که ال‌جی V35 ThinQ گران قیمت‌تر از ال‌جی G7 باشد که ۷۵۰ دلار بود. استفاده از نمایشگر OLED در این محصول نیز خود دلیلی برای گران قیمت بودن آن است. ال‌جی اعلام کرده که این تلفن هوشمند از تاریخ ۸ ژوئن (۱۸ خرداد) در آمریکا و بازار‌های منتخب آسیا، خاورمیانه و آفریقا به فروش خواهد رسید. نظر شما در خصوص ال‌جی وی ۳۵ ThinQ چیست؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا