اخبار تکنولوژی

دستگاه OHealth H1 اوپو برای سلامتی خانواده معرفی شد

اوپو در جریان رویداد Oppo INNO Day 2022 کنفرانس جدیدی را برای «توانمندسازی آینده بهتر» برگزار کرد. این یک رویداد بزرگ از سوی این شرکت است و همچنین جایی است که آخرین نوآوری خود را در زمینه فناوری‌های مصرفی و سایر به نمایش می‌گذارد. از جمله محصول معرفی شد در این رویداد دستگاه OHealth H1 بود.

دستگاهی در جهت بهبود استانداردهای زندگی از طریق زندگی هوشمندانه و بهتر. طبق اعلامیه رسمی، دستگاه OHealth H1 یک گجت هوشمند نظارت بر سلامت خانواده است و اولین محصول از زیر برند OHealth اوپو محسوب می‌شود. این گجت توسط آزمایشگاه اوپو Health Lab ساخته شده که سال گذشته تاسیس شد و بخشی از ابتکار آن برای کمک به کاربران برای ایجاد سبک زندگی سالم بود.

دستگاه OHealth H1 برای سلامتی بیشتر

OHealth H1 یک سیستم نظارت سلامت خانواده است که شش عملکرد داخلی نظارت بر داده‌های سلامتی را ارائه می‌دهد که برای کل خانواده ساخته شد. همچنین مجهز به نظارت زیستی متعددی از جمله بررسی اکسیژن خون، نوار قلب، بررسی قلب و ریه، ردیابی ضربان قلب، پایش دمای بدن و حتی نقشه خواب است. سازنده چینی گوشی‌های هوشمند به لطف سنسورها و الگوریتم‌های دقیق آن برای تمام خانواده‌ها، این عملکردها را در OHealth H1 ارائه می‌کند.

همه این ویژگی‌ها و حسگرها در یک دستگاه فوق سبک قرار گرفته که تنها ۹۵ گرم وزن دارد. اوپو OHealth H1 با لبه‌های گرد با طراحی کلی بیضی عرضه می‌شود. به لطف وزن سبک آن، دستگاه نظارت بر سلامت خانواده هوشمند به راحتی به هنگام انجام کارهای روزمره کاربران قابل حمل است. جزئیات بیشتری چون قیمت و تاریخ عرضه اعلام نشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا