اخبار تکنولوژی

رویت شدن ردمی نوت ۱۲ ۴جی در گیک بنچ

شرکت ردمی پس از اینکه گوشی ردمی نوت ۱۲ ۵جی را روانه بازار کرد، اکنون شایعه شده که بزودی ردمی نوت ۱۲ ۴جی هم از راه خواهد رسید. تاکنون این تلفن هوشمند تاییدیه‌های مختلفی دریافت کرده و اکنون نوبت به تاییدیه دیگر رسید.

به تازگی محصول آینده ردمی در پایگاه Geekbench رویت شده که با شماره مدل ۲۳۰۲۸RA60L شناخته می‌شود. طبق لیست، دستگاه دارای پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس پایه ۱.۹ گیگاهرتزی و فرکانس تاپ ۲.۸۰ گیگاهرتزی است.

این چیپست از تراشه گرافیکی Adreno 610 بهره می‌برد و قطعا اسنپدراگون ۶۸۰ خواهد بود. در این لیست همچنین اشاره شده که دستگاه دارای ۴ گیگابایت رم بوده و تحت اندروید ۱۳ عمل می‌کند. در مورد عملکرد، امتیاز ۴۲۲ در تست تک هسته‌ای و ۱۲۵۲ در تست چند هسته‌ای در Geekbench 5 کسب کرد.

ردمی نوت ۱۲ ۴جی یک گوشی میان رده

انتظار می‌رود گوشی هوشمند جدید Redmi Note 12 4G دارای ابعاد ۱۶۵.۶۶ در ۷۵.۹۶ در ۷.۸۵ میلی‌متر و وزنی در حدود ۱۸۳.۵ گرم داشته باشد. صفحه نمایش آن یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی FHD+با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز AMOLED و حفره دوربین در وسط است. در حالی که دوربین جلو کیفیت ۱۳ مگاپیکسلی ارائه می‌دهد، در عقب دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد.

در بخش سخت افزاری، نوت ۱۲ ۴G با چیپست اسنپدراگون ۶۸۰ و رم LPDDR4x و فضای ذخیره سازی UFS 2.2 همراه است. این گوشی مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی بوده که از شارژ سریع ۳۳ واتی را هم دربرمی‌گیرد و تحت سیستم عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری MIUI 14 ارائه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به اسکنر اثر انگشت جانبی، وای فای دو بانده، NFC، بلوتوث ۵.۰ و استاندارد ضدآب IP53 پرداخت.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا