اخبار

پرومتئوس تلفن همراه هوشمند ویژه‌ای با الهام از لامبورگینی

پرومتئوس تلفن همراه هوشمند ویژه‌ای با الهام از لامبورگینی

همراه هوشمند پرومتئوس

معمولا هنگامی که یک تلفن همراه هوشمند متفاوت توسط یک شرکت نه‌چندان مشهور در رده تلفن‌های همراه ساخته می‌شود، نمی‌توان انتظار داشت که با یک دستگاه ویژه روبرو باشیم. این دستگاه‌ها معمولا یا به‌عنوان نسخه تغییر یافته یک مدل موجود طراحی و عرضه می‌شوند و یا این‌که تنها بر روی طراحی ظاهری و مفاهیم مربوط به بدنه دستگاه تمرکز دارند.

بااین‌وجود شرکت برندیز (Brandeis) به‌تازگی با طراحی دستگاهی منحصربه‌فرد، این ساختار را دستخوش تغییراتی بزرگ کرده است و توانسته است تا دستگاهی قابل تامل را روانه بازار کند. این تلفن همراه هوشمند که پرومتئوس نام گرفته است، با الهام از خودروهای لامبورگینی طراحی شده است، به‌اندازه‌ای نیرومند است که می‌تواند به‌عنوان رقیبی جدی پرچم‌داران شرکت‌های بزرگ طبقه‌بندی شود.

این دستگاه به یک نمایشگر ۶ اینچی از نوع سوپر AMOLED مجهز است که کیفیتی بسیار عالی را با وضوح ۴K به کاربران ارائه می‌کند. توان پردازشی این دستگاه نیز به‌واسطه یکی از برترین پردازنده‌های بازار تامین می‌شود و طراحان فعال در برندیز برای پرومتئوس از پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ شرکت کوالکام بهره گرفته‌اند. ماجرا وقتی جالب می‌شود که بدانید این دستگاه دارای حافظه پردازشی یا رم ۸ گیگابایتی است؛ همچنین حافظه داخلی این مدل نیز ۲۵۶ گیگابایت است تا از این نظر به‌هیچ‌عنوان کمبودی احساس نشود. شایان‌ذکر است که پردازنده گرافیکی این مدل نیز از نوع آدرنو ۵۴۰ است که در میان برترین‌ها قرار دارد.

همراه هوشمند پرومتئوس

دوربین اصلی پرومتئوس یک دوربین دوقلو با قدرت ۱۲ مگاپیکسل است که به همراه یک فلش هشت‌تایی ال‌ای‌دی بر روی دستگاه سوار شده است و به‌خوبی می‌تواند تصاویری با کیفیت بسیار بالا را برای کاربران به ارمغان بیاورد. باتری این دستگاه ۳۵۰۰ آمپرساعت توان دارد و به نسبت سایر مشخصات آن چندان با این همراه الهام گرفته شده از لامبورگینی هماهنگی ندارد. بااین‌وجود امکان استفاده از شارژ سریع نسخه ۴ و یواس‌بی نوع C می‌تواند موجب شود تا این دستگاه با سرعتی بالا شارژ شود.

از میان سایر امکانات پرومتئوس نیز می‌توان بهروش‌های متفاوت امنیتی و دو حسگر متفاوت برای تائید هویت کاربر، پشتیبانی از دو سیم‌کارت با قابلیت اتصال به شبکه ۴G، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و لایه حفاظتی گوریلاز گلس ۵ برای نمایشگر این مدل اشاره کرد. در پایان باید یادآور شد که این دستگاه ویژه، ۸۰۰ دلار قیمت دارد و البته کسانی که آن را پیش‌خرید کنند می‌توانند از تخفیفی ۵۰ درصدی بر روی این دستگاه بهره‌مند گردند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا