اخبار

چین مجوز TENAA‌ گوشی HTC D828w دریافت کرد

چین مجوز TENAA‌ گوشی HTC D828w دریافت کرد,چین مجوز TENAA‌,گوشی HTC D828w,HTC D828w,HTC,DESIRE 828W,شرکت اچ‌تی‌سی,شبکه LTE‌,سایت خبری موبایلستان

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص خبری جدید از چین مجوز TENAA‌ گوشی HTC D828w دریافت کرد خبر داد ، یکی دیگر از محصولات هوشمند ساخت شرکت اچ‌تی‌سی HTC که هنوز بصورت رسمی معرفی نشده مجوز TENAA خود را در چین دریافت کرد. این گوشی هوشمند که یک محصول میان رده خواهد بود در سری دیزایر اچ‌تی‌سی معرفی خواهد شد.

D828w اچ‌تی‌سی مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است که از کارت حافظه خارجی هم تا ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می‌کند. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد مدل پردازنده آن فاش نشده است.
نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p و دوربین ۴ مگاپیکسلی در جلوی گوشی که احتمالا از فناوری اولترا پیکسل اچ‌تی‌سی بهره می‌برد از دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند خواهند بود. ضمنا D828w اچ‌تی‌سی از شبکه LTE‌ هم پشتیبانی می‌کند و اندروید ۵.۱ نیز روی آن نصب شده است.

HTC-D828W-Tenna-Company1

D828w اچ‌تی‌سی دارای ابعاد ۱۵۷.۷ در ۷۸.۸۹ در ۷.۹ میلیمتر است و وزن آن ۱۵۰ گرم است. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند بزودی در رنگ‌های سیاه، سفید، نارنجی، طلایی، آبی و قرمز معرفی شود. احتمالا چین اولین بازار محصول جدید اچ‌تی‌سی خواهد بود.

منبع : zoomit.ir

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا