اخبار تکنولوژی

انتشار تصویر زنده تلفن POCO F5 Pro

به تازگی تصویر زنده تلفن POCO F5 Pro منتشر شده که نشان می‌دهد بزودی باید شاهد یک Redmi K60 باشیم که تغییر عنوان پیدا کرده و با ویژگی‌های قابل توجهی همراه است.

در دیگر خبرها ماه قبل بود که یک گوشی پوکو با شماره مدل ۲۳۰۴۹PCD8G در پایگاه داده IMEI رویت شد. مدلی که انتظار داشتیم پوکو F5 5G آینده باشد. مدل هندی آن نیز فوریه امسال با شماره مدل ۲۳۰۴۹PCD8I در پایگاه BIS دیده شد.

حال نسخه جهانی گوشی پوکو F5 5G در پایگاه FCC رویت شد. این گواهی نشان می‌دهد که Poco F5 به زودی در بازارهای هند و جهانی عرضه خواهد شد. گواهی FCC نشان داده است که Poco F5 ممکن است در سه نوع عرضه شود: ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی، ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی، و ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی.

تلفن POCO F5 Pro با طراحی بهبودیافته

این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۱۳ مبتنی بر رابط کاربری MIUI 14 به فروش می‌رسد. برخی از ویژگی‌های ارتباطی که از طریق گواهی فاش شده عبارتند از دو سیم کارت، باندهای ۵G (n1 / n5 / n7 / n38 / n41 / n77 / n78)، NFC، Wi-Fi دو بانده، بلوتوث و بلستر IR.

نوع چینی دستگاه دارای شماره مدل ۲۳۰۴۹RAD8C بوده و این دستگاه قبلاً توسط پلتفرم گواهی چینی مانند MIIT و ۳C تأییدیه گرفت. گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که دستگاه ۲۳۰۴۹RAD8C در هنگام ورود به بازار داخلی، Redmi Note 12 Turbo (یا Note 12T) نامیده می‌شود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا برند چینی محصول جدید خود را معرفی کرده و عرضه دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا