اخبار تکنولوژی

تمامی مشخصات گوشی Realme 12 Plus قبل از معرفی لو رفت

پس از عرضه Realme 12 Pro و Realme 12 Pro Plus، این برند اکنون در حال آماده شدن برای معرفی Realme 12 و گوشی Realme 12 Plus است. اخیراً تأیید شد که این مورد اخیر در مالزی در ۲۹ فوریه به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند نیز به‌زودی در چین عرضه شود، اما هنوز تاریخ عرضه آن را نداریم. به هر حال، قبل از اعلام رسمی محصول، تمام مشخصات آن لو رفته است.

افشاگر Sudanshu Ambhore ویژگی‌های کامل Realme 12 Plus آینده را فاش کرده است. او حتی رندرهای گوشی را که طراحی آن را به نمایش می‌گذارد به اشتراک گذاشت. این دستگاه دارای یک فریم تخت و یک ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ است. در گزینه‌های رنگ بژ و سبز عرضه خواهد شد. اما انواع عقب آن از چرم گیاهی بهره می‌برند.

این گوشی به صفحه نمایش تخت ۶.۶۷ اینچی مجهز خواهد شد. همچنین شامل پنل AMOLED با وضوح تصویر ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز می‌شود. در بخش دوربین، یک سیستم دوربین سه گانه در عقب قرار خواهد گرفت. این سیستم شامل یک سنسور اولیه ۵۰ مگاپیکسلی سونی LYT-600 با کمک OIS، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. در جلو، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

در بخش سخت افزاری، این گوشی هوشمند دارای پردازنده مدیاتک Dimensity 7050 و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۶۷ واتی است. این چیپست با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد. از نظر نرم‌افزاری، دستگاه Realme UI 5.0 مبتنی بر اندروید ۱۴ خواهد بود. در نهایت، ابعاد آن ۱۶۳ در ۷۵.۵در ۷.۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۰ گرم است.

گوشی Realme 12 Plus در راه است

در دیگر خبرها یک منبع داخلی از چین، که با نام مستعار Wisdom Pikachu شناخته می‌شود، جزئیاتی را در مورد شبه پرچمدار آینده ریلمی جی تی Neo 6 فاش کرد. به گفته وی، این دستگاه با پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 همراه خواهد شد و ۲۴ گیگابایت رم دارد.

با قیمت ۲۸۰ دلاری، ریلمی جی تی Neo 6 را به یک گوشی هوشمند بسیار جالب تبدیل می‌کند،  این گوشی با Redmi K70، iQOO Neo 9، Honor 90 GT و OnePlus Ace 3 رقابت خواهد کرد.

Realme GT Neo 6 دارای صفحه نمایش ۱.۵K OLED و فریم جانبی فلزی خواهد بود. اطلاعات بیشتری در مورد این مدل گزارش نشده، اما ظاهراً به‌زودی اولین نمایش محصول جدید انجام خواهد شد. Wisdom Pikachu به طور دقیق از عرضه Xiaomi 13 Ultra در آوریل ۲۰۲۳ و ظهور تبلت‌های Xiaomi Pad 7 در همان ارائه خبر داد.


نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا