اخبار تکنولوژی

گوشی Realme 12 Lite میان رده در راه است

ریلمی در حال آماده شدن برای اضافه کردن یک دستگاه جدید به سری ریلمی ۱۲ محبوب است. این سری شامل ریلمی ۱۲ پرو و پرو پلاس می‌شود که هر دو دارای طراحی زیبا، نمایشگرهای خمیده با کیفیت و سنسورهای دوربین چشمگیر هستند.  اکنون گوشی Realme 12 Lite به خط تولید ملحق خواهد شد و به دلیل شماره مدل مشترک با Realme C67 مقایسه می‌شود.

در حالی که حتی وجود ریلمی ۱۲ لایت در ابتدا ناشناخته بود، واضح است که جزئیات خاص در مورد ویژگی‌های دستگاه شباهت‌هایی با Realme C67 دارد. هدف نوع Lite این است که با تغییراتی در ویژگی‌های برتر و کاهش قدرت پردازش، برای بخش قیمت پایین‌تر جذابیت داشته باشد. حتی با وجود این تغییرات، انتظار می‌رود Realme 12 Lite مدلی جذاب را برای کاربران با در بخش بودجه اقتصادی ارائه دهد.

شماره مدل «RMX3890» که در پایگاه داده IMEI مشاهده می‌شود، قویاً نشان می‌دهد که این گوشی اساساً یک نسخه تغییر نام تجاری Realme C67 است و این توسط تیم GSMChina تأیید شده است. انتظار می رود هر دو گوشی هوشمند مشخصات یکسانی داشته باشند. در حالی که تاریخ عرضه رسمی هنوز اعلام نشده است، انتظار می رود ریلمی به زودی از ۱۲ Lite رونمایی کند و از استقبال مثبت سری Realme 12 بهره مند شود.

گوشی Realme 12 Lite در نزدیکی

ریلمی ۱۲ لایت دارای پردازنده اسنپدراگون ۶۸۵، شارژ سریع ۳۳ واتی و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی قابل توجهی است که یادآور Realme C67 است. اگرچه جزئیات طراحی همچنان حدس و گمان است، انتظار می‌رود این دستگاه سبک متفاوتی را در مقایسه با مدل قبلی به نمایش بگذارد. شرکت ریلمی هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های میان رده خود را معرفی و عرضه می‌کند.

برای سال ۲۰۲۴ نیز تصمیم گرفت مدل‌های جذاب را ارائه دهد که در نوع خود برجسته هستند. سری ریلمی ۱۲ پرو پیشتر در دو مدل معرفی و عرضه شده و حال وقت آن رسیده تا شاهد رونمایی مدل‌های ساده این خانواده میان رده باشیم. ریلمی همیشه سعی داشته گوشی‌هایی ارائه دهد که موجب تحسین طرفداران است.

پیدا نیست تا چه زمانی برای معرفی این گوشی جدید باید صبر کرد. پیش از این اطلاعاتی درباره ریلمی ۱۲، ریلمی ۱۲ پلاس و حال ریلمی ۱۲ لایت فاش شد و این خانواده بیش از ۵ مدل گوشی هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا