اخبار تکنولوژی

عینک هوشمند آنر Movie Glasses معرفی شد

شرکت Honor به تازگی از عینک هوشمند آنر Movie Glasses خود رونمایی کرد. محصولی ۸۰ گرم وزن داشته و ماه مارس برای خرید دردسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

یکی از ویژگی‌های بارز دستگاه شدت روشنایی نمایشگر ۵۰۰ نیتی است. بنابراین تجربه تماشای لذت بخش را برای مخاطب خود فراهم خواهد آورد که کمتر عینکی می‌تواند ارائه دهد.

بافت سبک عینک آنر باعث می‌شود که پوشیدن آنها بسیار راحت باشد و در داخل آنها از یک نمایشگر میکرو OLED استفاده شده که ۵۰۰ نیت روشنایی را دربرمی‌گیرد. این وضوح از ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل ، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و حداکثر تراکم ppd49 را ارائه می‌دهد. عینک هوشمند می‌تواند تصاویر را تا ۲۰۱ اینچ برای یک تجربه کاملاً همهجانبه فراهم آورد. این عینک دارای زاویه دید ۴۶ درجه بوده و از گواهی محافظت از نور آبی Rheinland Low Blue برخوردار است.

آنر Movie Glasses یک عینک تمام عیار

آنر Movie Glasses دارای دو بلندگو تقریباً هم سایز با گوش بوده تا از نظر صوتی صدا همه جانبه ۳۶۰ درجه را تدارک بیند. این عینک با یک میکروفون دوگانه برای ارتباطات یکپارچه و راحت همراه می‌شود. با این وجود دستگاه برای عملکرد خود به تلفن همراه/ تبلت/ رایانه باید متصل وشد. در واقع با یک رابط USB Type-C نیاز است.

عینک هوشمند جدید آنر قیمت پایه ۲،۴۹۹ یوان (۳۶۰ دلار) در چین دارد. آنر مشخص نکرده آیا برنامه‌ای برای فروش جهانی دارد یا خیر. عینکی که قطعا خواهد توانست نظر مخاطب خود را جلب کرده و یک گزینه برجسته در میان محصولات این شرکت موفق چینی است. آنر پس از جدایی هوآوی توانست به شکوفایی دست یابد و اکنون هوآوی در تحریم کاملی به سر می‌برد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا