آموزش و ترفند

doulingo نرم‌افزاری برای یادگیری چند زبان زنده دنیا + دانلود

doulingo

امروزه دنیا با استفاده از اینترنت و وسایل ارتباط جمعی به یک دهکده کوچک تبدیل شده است. شما امروزه می‌توانید با قرار گرفتن در پشت کامپیوتر خود و یا حتی به دست گرفتن تلفن هوشمند خود در هر زمان و هر جا که بخواهید با شخصی در سوی دیگر دنیا ارتباط برقرار کنید؛ اما لازمه برقراری ارتباطی مفید و سازنده دانستن زبانی مشترک و گفتگو بر مبنای آن است. تلفن همراه هوشمند شما نه‌تنها وسیله‌ای برای برقراری ارتباط با شخص مورد نظرتان را فراهم کرده است بلکه می‌تواند شما را برای دانستن و آموختن زبان آن شخص نیز یاری کند. نرم‌افزارهای مختلفی نیز به همین منظور برای سیستم عامل‌های اندروید و ios طراحی شده است که یکی از مفیدترین و کاربردی‌ترین آن‌ها نرم‌افزار doulingo است.

شما با استفاده از این نرم‌افزار کاملا می‌توانید به‌صورت هم‌زمان به یادگیری خواندن، نوشتن و صحبت کردن چندین زیان زنده دنیا بپردازید. این نرم‌افزار یاد دیگری زبان‌های متعدد را به یک‌جور بازی تبدیل می‌کند که پاسخ‌های درست امتیازهای مثبت و راه‌های مفید برای راه یافتن به مراحل بعدی را در پی دارد و به همین ترتیب نیز پاسخ‌های منفی موجب از دست دادن امتیاز می‌شود.

هر بخش از این نرم‌افزار که برای یادگیری زبان خاصی طراحی شده است ترکیبی از تمرین‌های مرتبط به صحبت کردن، گوش کردن و ترجمه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و البته چالش‌های ایجاد شده با استفاده از طراحی‌های گرافیکی عالی این نرم‌افزار بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

همچنین کاربران می‌توانند با پاسخ به هر سوال ارائه شده در همان زمان جواب درست آن را نیز دریافت کنند. همچنین صفحه‌ای برای کامنت گذاری در زیر هر سوال ایجاد شده است که دانش آموزان می‌توانند با ورود به آن اطلاعات مربوطه در زمینه سوال مطرح شده را با یکدیگر در میان بگذارند.

در ابتدای هر بخش تعدادی قلب به کاربر ارائه می‌شود که کاربر با هر پاسخ منفی یکی از آن‌ها را از دست می‌دهد و زمانی که این قلب‌ها به پایان برسند کاربر باید آن بخش را دوباره از ابتدا آغاز کند.

همچنین اگر روزی فراموش کنید که وارد این نرم‌افزار بشوید ایمیلی را از طرف جغد دوست‌داشتنی آن دریافت خواهید کرد که شما را برای ورود به نرم‌افزار و انجام تمرین‌های بیشتر ترغیب خواهد کرد.

مزیت اصلی doulingo: شما می‌توانید در هر جا و هر زمان با استفاده از کامپیوتر و یا تلفن همراه هوشمند خود زبان موردعلاقه‌تان را بیاموزید.

عیب اصلی doulingo: این نرم‌افزار فعلا از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند پس برای یادگیری زبان مورد نظر خود باید حداقل تا حدی به یکی از زبان‌های موجود در این نرم‌افزار آشنا باشید.

برای راحتی حال شما مخاطبان عزیز موبایلستان نیز امکان دانلود مستقیم فایل APK این برنامه در ادامه (در انتهای متن) برای شما قرار داده شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا