اخبار تکنولوژی

گوشی ویوو X100s بزودی از راه می رسد

در اوایل این ماه، ویوو از گوشی‌های هوشمند Vivo X100 و X100 Pro مجهز به چیپ Dimensity 9300 در چین رونمایی کرد. قبل از رونمایی سری ویوو X100، گزارش‌هایی وجود داشت که نشان می‌داد این شرکت نسخه‌ای با صفحه‌نمایش تخت از ویوو X100 و همچنین X100 Pro+ را معرفی خواهد کرد. با این حال، این دستگاه‌ها در کنار X100 و X100 Pro معرفی نشدند. افشای جدیدی که توسط Digital Chat Station ارائه شده، نشان می‌دهد که چه زمانی باید منتظر نوع صفحه‌نمایش تخت X100 با نام ویوو X100s باشیم.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که ویوو ویوو X100 Pro+ را در آوریل ۲۰۲۴ معرفی خواهد کرد. برخی گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که این شرکت ممکن است به جای پرو+، آن را X100 Ultra بخواند. در حالی که نام دقیق دستگاه هنوز مشخص نشده است، آخرین افشای DCS ادعا می‌کند که دستگاه جدیدی به نام ویوو X100s قرار است در کنار X100 Pro معرفی شود.

X100s یک نسخه نمایشگر تخت از X100 معمولی است که دارای صفحه نمایش OLED با لبه خمیده محسوب می‌شود. به غیر از نمایشگر متفاوت، انتظار می‌رود که سایر مشخصات X100s همانند X100 باقی بماند. X100 دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی خمیده OLED LTPO با وضوح ۱.۵K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، کاهش نور PWM با سطح ۲۱۶۰ هرتز، روشنایی ۳۰۰۰ نیت و حسگر اثر انگشت نوری زیر صفحه نمایش است. این دستگاه از چیپست Dimensity 9300 با رم LPDDR5x و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 پشتیبانی می‌کند. دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسلی سامسونگ GD2 است و دستگاه با سیستم عامل اندروید ۱۴ مبتنی بر OriginOS 4 عرضه می‌شود.

ویوو X100s در راه است

سیستم دوربین عقب شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX920 VCS با OIS، یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ JN1 اولتراواید با میدان دید ۱۵۰ درجه و یک لنز پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B با قابلیت تله فوتو ۷۰ میلی‌متری و OIS است. ویوو X100 سیستم تصویربرداری Vivo V2 را یکپارچه کرده و به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز شده که از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

گزینه‌های اتصال شامل Wi-Fi 7، بلوتوث ۵.۴، USB-C (USB 3.2)، NFC، بلستر IR و موتور خطی محور X می‌شود. این دستگاه دارای دو بلندگوی استریو است و از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بهره می‌برد. از نظر ابعاد، دستگاه ۱۶۴.۰۵ در ۷۵.۱۹ در ۸.۴۹ میلی‌متر و وزن آن ۲۰۶ گرم است، در حالی که نوع نارنجی آن وزن کمی متفاوت در ۲۰۲ گرم و ضخامت ۸.۷۴ میلی‌متر دارد.

قیمت X100 در پیکربندی‌های مختلف متفاوت است: ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت در ۳۹۹۹ یوان ( ۵۶۰ دلار)، ۱۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت در ۴۲۹۹ یوان ( ۶۰۱ دلار)، ۱۶ گیگابایت رم+ ۵۱۲ گیگابایت در ۴۵۹۹ یوان(۶۹۹ دلار) و ۱۶ گیگابایت رم (LPDDR5T) + 1 ترابایت در ۵۰۹۹ یوان (۷۱۳ دلار). گزینه‌های رنگی شامل مشکی، سفید مهتابی، آبی ستاره‌ای و نارنجی غروب آفتاب با عقب چرمی می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا