اخبار تکنولوژی

انتشار آپدیت جدید ساعت آمازفیت چیتا

آخرین آپدیت نرم افزاری آمازفیت عملکردهای جدیدی را در سری ساعت‌های هوشمند آمازفیت چیتا ارائه کرده است. سری آمازفیت Cheetah در حال حاضر طیف جدیدی از عملکردها را مانند سایر ساعت‌های هوشمند تحت نام تجاری Amazfit ارائه می‌دهد. به‌روزرسانی جدید به کاربران امکان می‌دهد اساساً سرعت یا برنامه‌های آموزشی خود را به شیوه‌ای بهینه تنظیم کنند.

به‌روزرسانی نرم‌افزار عادی Amazfit برای سری ساعت‌های هوشمند خود همچنین شامل رفع اشکالات عمده و جزئی می‌شود. سری ساعت‌های هوشمند Amazfit Cheetah اکنون عملکرد دویدن را به واتس نمایش می‌دهد. این بروزرسانی تلاشی برای خلاصه کردن عملکرد دویدن کاربران ساعت‌های هوشمند چیتا است. Amazfit همچنین می‌گوید اندازه‌گیری عملکرد نیز اکنون در ساعت‌های هوشمند Garmin در دسترس است.

به‌روزرسانی سری Cheetah اکنون به کاربران اجازه می‌دهد انتخاب کنند که به طور خودکار به هدفون متصل شوند یا به صورت دستی این کار را انجام دهند. این به کاربران امکان می‌دهد در صورت نیاز عمر باتری را افزایش دهند، زیرا غیرفعال کردن ویژگی خودکار باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود. Amazfit می‌گوید که عملکرد مکث خودکار نیز برطرف شده است. این به کاربر اجازه می‌دهد تا در حین فعالیت‌های در حال اجرا به طور خلاصه مکث کند. دستیار cadence نیز با بروزرسانی نرم افزار جدید رفع شد.

سری آمازفیت Cheetah GPS، ردیاب تناسب اندام، حسگر ضربان قلب، حسگر نظارت خواب و عمر باتری ۱۴ روزه را فراهم می‌کند. این مدل‌ها همچنین از عملکرد الکسا پشتیبانی می‌کنند و برای تمرین، دویدن، ماراتن و ورزش به طور کلی طراحی شدند. سری Amazfit Cheetah در پلتفرم‌های خرده فروشی مانند آمازون در دسترس است و قیمت آن از ۲۲۹ دلار شروع می‌شود.

آمازفیت چیتا با ویژگی‌های بهتر

آمازفیت زیربرند شیائومی بوده که هرسال گجت‌های پوشیدنی جدیدی را در قالب ساعت هوشمند ارائه می‌دهد. این کمپانی هر سال با معرفی محصول خود سعی داشته سبد محصول خود را با ویژگی‌های جذاب همراه سازد. این برند سابقه درخشانی در زمینه توسعه چنین گجت‌ها داشته و توانسته نظر علاقمندان را جلب سازد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا این کمپانی بزودی نسل جدید ساعت هوشمند خود را با طراحی و ویژگی‌های برجسته معرفی و عرضه کند. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا