اخبار تکنولوژی

گوشی زدتی‌ای Axon 40 Pro با نصف قیمت مجدد عرضه شد

گوشی زدتی‌ای Axon 40 Pro در ماه می ۲۰۲۲ معرفی شد. این گوشی یکی از مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های هوشمند با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ و صفحه نمایش خمیده در زمان عرضه بود.

تقریباً دو سال بعد، این دستگاه اکنون با تقریباً نیمی از قیمت مجددا عرضه شده است. با قیمت فروش فعلی، این محصول ارزش بیشتری نسبت به گوشی‌های جدید با قیمت مشابه دارد. نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی Axon 40 Pro با قیمت ۳۲۹۸ ین (۴۶۵ دلار) عرضه شد. در حال حاضر، فقط با قیمت ۱۵۸۲ ین ( ۲۲۰ دلار) در JD فروخته می‌شود و این تخفیف تقریباً ۴۸درصد است.

با این قیمت، گوشی مجموعه قابل توجهی از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد. این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی خمیده ۱۰ بیتی با وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (FHD+)، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت است. این دستگاه به چیپست کوالکام Snapdragon 870 با رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1 مجهز شده است.

زدتی‌ای Axon 40 Pro با قیمتی عجیب

دستگاه دارای دوربینی چون یک سیستم دوربین چهارگانه در عقب است که شامل یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. برای سلفی و تماس‌های ویدیویی، از یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

علاوه بر این، گوشی با دو بلندگوی استریو، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۱، موتور لرزش خطی محور x و حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش عرضه می‌شود. در نهایت، از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی انرژی می‌گیرد و از شارژ سیمی ۶۶ واتی پشتیبانی دارد. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت شرکت ZTE مراجعه کنید، این برند در نظر دارد بزودی محصولات جدید و شگفت انگیزی را با مشخصات کلیدی و قیمت مناسب عرضه کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا