اخبار تکنولوژی

ردمی K60 اولترا اولین گوشی ۲۴ گیگ رم شیائومی معرفی شد

شرکت شیائومی به تازگی رویدادی برگزار کرده و در آن گوشی تاشو میکس فولد ۳ را در کنار تبلت پد ۶ مکس و ساعت هوشمند اسمارت بند ۸ پرو رونمایی کرد. در میان آنها تلفن هوشمند ردمی K60 اولترا هم رونمایی شده است.

این تلفن هوشمند بخشی از خانواده ردمی K60 بوده اما از طراحی متفاوتی بهره می‌برد. بخصوص اینکه طراحی ردمی K60 و سری شیائومی ۱۳ برای آن تدارک دیده شده است. همچنین با داشتن استاندارد IP68 دارای قابلیت مقاومت در برابر گردوغبار و آب است. این گوشی اولین محصول ردمی با چنین ویژگی به حساب می‌آید و قوی‌ترین گوشی این زیربرند شیائومی.

در جلو نمایشگر تخت حفره‌دار و کم حاشیه داشته و در عقب نیز جزیره دوربین مربعی بزرگ با حاشیه دارای شیب. دستگاه  یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و وضوح ۱.۵K شامل آن شد. همچنین باید به فرکانس ۲۸۸۰ هرتز PWM نمایشگر و شدت روشنایی ۲۶۰۰ نیت پرداخت. بنابراین می‌توان تجربه کاربری لذت بخش در کنار این محصول ردمی داشت.

در بخش سخت افزاری چیپست مدیاتک Dimensity 9200 Plus قلب تپنده آن بوده و  با حداکثر ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه UFS 4.0 به فروش می‌رسد. دستگاه دارای تراشه نمایشگر PixelWorks X7 بوده تا به نمایش بهتر محتوا بپردازد. در قسمت نرم افزاری نیز دارای MIUI 14 مبتنی بر اندروید ۱۳ است.

در بخش دوربین شیائومی سه حسگر را به کار گرفته با محوریت حسگر اصلی واید ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX800 و فناوری OIS. دیگر حسگرها شامل لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسل و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسل می‌شود. گوشی دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی هم دارد، اگرچه دوربین عقب با وضوح ۸کی و دوربین جلو با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل تصویربرداری می‌کند.

ردمی K60 اولترا با مشخصات شگفت انگیز

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دو بلندگوی استریو، حسگر IR، موتور لرزش محور x و حسگر اثر انگشت زیرنمایشگر پرداخت. در نهایت، از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. ردمی K60 اولترا دارای برچسب قیمت به شرح زیر در بازار چین است.

  • ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی- ¥۲,۵۹۹ ( ۳۶۰ دلار)
  • ۱۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی- ۲۷۹۹ ین ( ۳۸۵ دلار)
  • ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی- ¥۲۹۹۹ ( ۴۰۰ دلار)
  • ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی– ۳۲۹۹ ین (۴۵۵ دلار)
  • ۲۴ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی– ۳,۵۹۹ ین ( ۴۹۵ دلار)

این تلفن هوشمند در رنگ سبز، مشکی و سفید به فروش خواهد رسید. تاریخ عرضه ۱۶ آگوست بوده و برترین مدل از ۲۲ آگوست به فروش خواهد رسید. جهت کسب جزئیات بیشتر به وب سایت کمپانی شیائومی مراجعه کنید. این برند هر سال نسل جدیدی از پرچمداران خود را با ویژگی‌های ظاهری و سخت افزاری جذاب عرضه می‌کند.

حال نوبت به پرچمدار ردمی رسیده که با ظاهری جذاب و سخت افزاری قدرتمند بزودی عرضه خواهد شد. مشخص نیست آیا مدل پرچمدار دیگری از برند ردمی در سال جاری عرضه خواهد شد یا خیر. همچنین پیدا نیست محصول تاشویی هم این برند به فروش خواهد رساند یا خیر. انتظار داریم بزودی مشخص شود نسخه جهانی چیست.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا