اخبار تکنولوژی

اپل از اسپیکر هوم پاد ۲ رونمایی کرد | ساخته شده مناسب دالبی اتموس

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، شرکت اپل (Apple) از نسل بعدی اسپیکر‌های بی‌سیم خود یعنی هوم پاد ۲ رونمایی کرد و اولین اطلاعات از آن را منتشر نمود. در ادامه با ما همراه باشید.

ظاهر این اسپیکر بی‌سیم، بسیار شبیه به نسخه‌ی سال ۲۰۱۸ هوم پاد است، اما Home Pod 2 به صورت اختصاصی و مناسب برای تکنولوژی دالبی اتموس (Dolby Atmos) توسعه یافته و دارای صوت فضامحور قدرتمندی است.

هوم پاد ۲ قرار است در تاریخ ۳ فوریه مصادف با جمعه، ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ با قیمت ۲۹۹ دلاری عرضه شود و البته شما می‌توانید از همین امروز به سفارش این اسپیکر بی‌سیم قدرتمند بپردازید.

هوم پاد ۲ همچنین مانند نسخه‌ی سال ۲۰۱۸، دارای یک ووفر با گردش صدای بسیار بالا برای باس عمیق‌تر و مجموعه‌ای از توییترها در اطراف بدنه دایره‌ای آن است؛ اگرچه این بار به جای هفت توییتر (در هوم پاد ۲۰۱۸)، پنج توییتر در هوم پاد ۲ وجود دارد، و اکنون به سمت بالا زاویه دارند که غوطه‌ور شدن آهنگ‌های دالبی اتموس کمک می‌کند.

این اسپیکر بی‌سیم دارای هر دو حسگر اتاق و حسگر سیستم برای بهینه سازی صدا در حین پخش است، که پیشرفت جزئی نسبت به نسخه اصلی محسوب می‌شود که شامل حسگر اتاق نیز خواهد بود. تشخیص اینکه یک سنسور سیستم چقدر تفاوت ایجاد می‌کند، بسیار سخت‌ است؛ اپل می‌گوید که “مدل‌های تنظیم پیچیده را در زمان واقعی برای حفظ محدوده دینامیکی و به حداکثر رساندن عملکرد آکوستیک اجرا می کند”.

می‌توانید Home Pod 2 را به تنهایی یا به صورت Pair شده استفاده کنید و البته با تلویزیون ۴K اپل نیز به عنوان یک سیستم بلندگو به خوبی کار می‌کند. این بدان معناست که از آن به عنوان جایگزینی برای یکی از بهترین نوارهای صوتی Dolby Atmos برای هر چیزی که از طریق تلویزیون اپل تماشا می کنید (و سایر موارد) استفاده می‌کنید. اگر تلویزیون ۴K اپل ۲۰۲۲ را دارید، صدای تلویزیون خود را دریافت می‌کنید، اگرچه باید آن را آزمایش کنیم تا ببینیم چگونه از نظر ارتفاع و صدای جهت دقیق مقایسه می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا